marCiano Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 >De meesten hier weten hoe ik uitzie, hebben mij ontmoet en hebben zelfs whisky met me gedronken. Een foto is overbodig. Als je nou je nummer geeft, Achariya, mag je in onze PU-whatsappgroep. Dan weet je meteen hoe wij er allemaal uitzien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Het ging om de intentie achter de vraag, niet om de verwachting van het antwoord. Ik snap dat het wat complex (dat betekent lastig) wordt als het om twee verschillende dingen gaat, dus ik vergeef je. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Oh maar ik weet heel goed wat jou intentie is hoor, daarom gun ik je het antwoord ook niet en dat frustreert jou zeer, wat mij weer blij maakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Met meeste bedoel je de 5 oud leden die hier rondhangen? Nee AJ, mijn telefoon heeft niet genoeg opslag om jouw neus weer te geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 https://www.youtube.com/watch?v=oL2B-AAnsHo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Nog 6 maanden Roos! Het is nog redelijk pril allemaal 🤗 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 In China eten ze elke dag Chinees, dat kan toch nooit gezond zijn elke dag wat bami met wat vlees Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Doen jullie je theezakjes verpakking bij het oud papier? Had dit graag in het thee topic willen plaatsen maar we doen tegenwoordig niet meer aan zoekfuncties op websites Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Ik zit inderdaad kokend achter mijn laptop nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 >https://www.youtube.com/watch?v=QDOMjkRVPr0 Hier was 350 jaar koloniale bezetting goed voor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Zakje bij oudpapier, inhoud van het zakje en het touwtje bij GFT en het nietje bij restafval Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Op naar de volgende 350 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Lekker rijst schijten de hele dag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Of vleermuizen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Zo blijkt maar weer dat er tussen dit stelletje chagrijnige cis-bleekscheten best wat meer diversiteit mag komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Is dat touwtje biologisch afbreekbaar? Niet dat je het hele klimaatakkoord van Parijs hiermee in 1 klap om zeep helpt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Tenzij het biologische zeep is, dan maakt het niet zoveel uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Vandaar mijn Avatar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Ik ben een hondd, en als rottweiler nog zwart/bruin ook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjampie Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Omwille van meer gender inclusief taalgebruik heb ik liever dat cisgender mannen zich voortaan "cisters" gaan noemen. Wel zo inclusief. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Heee die Respawnguy, hoe gaat het ermee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjampie Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Hé Avant! Goed hoor. Nog sorry voor mn daantjekomens opmerkingen. Ook aan noatak en arendjan. Wilde toch ff kijken wat ik kon maken bij de mods. Niets was gemeend iig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Wordt het op dit forum ook niet keer tijd voor een vrouwenquotum. Tijd om het glazenzolderluik te doorbreken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjampie Geplaatst: 30 oktober 2021 Delen Geplaatst: 30 oktober 2021 Ik heb screenshots gemaakt van mn opmerkingen als daantjekomens. Doorgestuurd naar de joop.nl als onderzoeks journalistiek naar het racisme en sexisme onder gamers en hoe dat getolereerd wordt door de mods op dit forum. Wordt een leuk artikel op joop.nl Bedankt voor de medewerking iedereen trouwens. Gamergate2.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten