Normen-van-der-waerden Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Ik heb vandaag niet zon goede dag gehad. Ik mocht vandaag de "glutton" besturen samen met een collega. In de pauze had ik een broodje döner kebab gehaald. En mn collega leek het wel leuk om mn broodje kebab op te zuigen met de "glutton". Was dus echt niet zo leuk. Want ik had best wel honger. Gelukkig had ik van sjeff een boterham met kaas gekregen. Sjeff is een goeie gast. Maar ad loopt me de hele tijd voor de gek houden. Ik mis mn baan bij de belastingdienst. Ook al was de werksfeer best wel toxisch. Het betaalde beter dan de ergon. Ach ja.. first world problems. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Respawn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Normen-van-der-waerden Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Maar als nonconformistische anarchist moet je tegen een stootje kunnen toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Normen-van-der-waerden Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Uiteraard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 28 oktober 2021 Delen Geplaatst: 28 oktober 2021 Ja daar zitten een stel kansparels bij elkaar, op West. Een representatieve mix van de Zuid-Oostelijke Mijnstreek. Eerlijk: dit vond ik dan wel weer een mooie actie https://youtu.be/36ggvWMQknE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Toen ik bij een wokrestaurant achter de bar werkte kwam er eens een mevrouw naar me toe met een a4’tje met Chinese tekens erop. Toen vroeg ze mij, terwijl ze supergoed articuleerde en handgebaren erbij maakte; “betekent dit ‘vrijheid’?” (bij het woord vrijheid ging ze zo met haar armen wapperen). Ik reageerde: geen idee, vraag mijn bazin maar, die spreekt wel Chinees. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Ik had me dus bij BCC ingeschreven met drie verschillende e-mails voor een PS5. Ik dacht dat het een prijsvraag was (haha) maar was blijkbaar loting om hem te kopen. Op alledrie de e-mails was ik uitgekozen… maarja, ik wilde hem niet kopen dus. Maar krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Foto om een beeld te vormen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 3 moeten kopen, verkopen voor 200 winst per stuk= gratis ps5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Ik weet het niet, ik lijk namelijk niet op een CHINEES. Gek genoeg word ik vaak aangezien voor een latino. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Je bent vergeten te vermelden dat je gigantische biceps hebt😍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Wanneer krijgen we een foto van jou, Achariya? Wij hebben in de loop van de jaren genoeg gedeeld in het Hot Foto topic, maar jij bent nog een groot mysterie. Wordt het niet eens tijd dat ook jij wat over jezelf deelt. https://pu.nl/community/1118/ ajb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 >Toen vroeg ze mij, terwijl ze supergoed articuleerde en handgebaren erbij maakte; “betekent dit ‘vrijheid’?” Misschien had ze door dat je een Limburger bent en daarom niet zo goed Nederlands spreekt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Haha ja. Ergens vind ik de sneuheid van al die figuren op West ook wel mooi hoor. Hoort toch een beetje bij voetbal dat er allemaal van die gasten op de tribune zitten die werkelijks niks in hun leven hebben, behalve Roda dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Een voetbalwedstrijd kijken met een hoogopgeleid publiek dat kan relativeren lijkt me een stuk minder leuk dan gewoon lekker op West zitten en tegenstanders uitfluiten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Gekke bakra’s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Ever heard about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 The Rock vond het wel mooi dat ze die oplichter zelf het stadion uit hebben gebonjourd. Beveiliging vond het ook allemaal wel best zo 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 https://www.youtube.com/watch?v=aBVEvFf0ecM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Dominique die positief is over Xbox exclusives, om zo te verbloemen dat hij het is 😂😂😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Vrouwen houden van mysterieuze mannen jan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Ah vandaar dat al die chickies in je geïnteresseerd zijn. Die hebben ook geen idee hoe je eruit ziet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Precies, lekker daten in the dark Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 In je reet geneukt worden op een parkeerplaats is niet daten in the dark. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 29 oktober 2021 Delen Geplaatst: 29 oktober 2021 Omdat ik niet op je avances in wil gaan labbie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten