Saeglopur Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 >Melanesië Komt daar je melanoom vandaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Kunnen we niet meer quoten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Wie zijn heden ten dage eigenlijk de moderatoren op dit gastenboek? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Ik ben de oppermod. Buig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Als Labbers een mod was zou ik hier meteen weggaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Dat zeiden meerdere users toen ik mod werd. Bleek een loze belofte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Humanoid-2 Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Vroeger was het forum ook zwart met witte tekst. In die tijd kon je nog quoten, EmOtiCoNs gebruiken, afbeeldingen plaatsen, en als je reageerde in een topic dan ging dat topic netjes omhoog in de lijst. Maar goed, je kunt niet alles hebben hè. We moeten met onze tijd mee. Stilstaan is achteruit hollen. Vallen is opstaan. Kanker is niet fijn. En blijf met je gore tengels uit de koekjespot. Of zeg ik nou iets geks?? (posts bewerken kon vroeger dan weer niet, dus we kunnen nu in ieder geval fijn aan GESCHIEDVERVALSING doen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Humanoid-2 Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Kent u die uitdrukking? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Emoticons, kan je dat eten? ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Emoticons, kan je dat eten? ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 Jaaa, jaaa! maar ook Neee!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 15 juli 2021 Delen Geplaatst: 15 juli 2021 >Ik ben de oppermod. Buig! Hihi, meer de moppermod. ghngng grappie hoor wjmmn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Hout. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 >Ik heb Peter altijd een toffe vent gevonden. Lag bij velen verkeerd omdat hij durfde te zijn wat de meesten zouden willen. Eerlijk, oprecht en erg assertief. Zei wat hij dacht en dacht na over wat hij zei. Vandaag is wederom een trieste dag? ik las dit met de peter van ptht in mijn hoofd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Haha ja jij dacht dat we evolueerden he jochie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Opzich klopt het bericht dan nog steeds. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Ik heb eindelijk vakantie en heb een heerlijk passief agressief afwezigheidsbericht in Teams gezet want deze oude vrouw is MOE en heeft behoefte aan CHILL Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Ga je nu weer streamen, Roos? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Ben je trouwens een scholier, een bouwvakker of een semi-ambtenaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Ik ben een ondergewaardeerde trieste uitzendkracht die vakantiedagen gespaard heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Ik heb al sinds begin juni vakantie en sinds vorige week officieel vakantie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 noobs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Heb je nou je comment van ''Nu pas? Noob!!'' gewijzigd naar dit, Hardcore_gamer?? Jij durfde de internetruzie toch niet aan zo te zien. Gelukkig bestaat mijn leven uit de CdAB F5'en, en zie ik alles. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 Ik wil vandaag effe aardig zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 16 juli 2021 Delen Geplaatst: 16 juli 2021 wie gebruikt er nog het woord noob manmanman kansloos dit, hoe nieuw tot het leven ben je dan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten