Saeglopur Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Pip -Boy is toch van Fallout? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder als username heb gehad dus ik weet niet watskebeurt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Als er een mod meeleest, kan mijn username weer gewoon teruggezet worden naar "Ramondebruyn1" ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 The Rock is een man van vele eervolle bijnamen. Wat zijn die van jullie zoal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Mongool, idioot, zwakbegaafde, kansparel, downie en pannenkoek! :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 ****** *******. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Pussyslayer69 natuurlijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Man ik ook al rond de 5 dagen niet leroy, zullen we de vloek samen opheffen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Wouter weer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Morgen een diploma uitreiking. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Kijk die maagden en lelijke nerds downvoten omdat ze zo jaloers zijn ???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Wanneer ga je voor je b-diploma? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Hoeveel kost beetje sekswerker tegenwoordig dan acha? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Tja, van wat ik hoor ik dat meestal rond de 100 euro maar de iets betere tegen de 150 a 200. (Had makkelijk een opmerking over je moeder kunnen maken hierin, maar geef een keer een serieus antwoord). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Oh je houdt het bij alleen A dus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Had je kunnen doen, dan was het misschien wel een leuke reactie geweest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Lol, nu je het zegt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Welke denk je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 11 juli 2021 Delen Geplaatst: 11 juli 2021 Ja heavy dat, dat kutprogramma nog steeds op de buis is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 11 juli 2021 Delen Geplaatst: 11 juli 2021 Spannend hè. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Ergens hoop je op een aanslag van die lui, waar het liefst dan niemand gewond raakt. Een zeer schokkende gebeurtenis. Vaak schudt dat direct een staat wakker en motiveert het om keihard in te grijpen, wanneer er iets heel ernstigs heeft plaatsgevonden. Nou was het neerschieten van De Vries dat ook al - én Derk Wiersum, alweer 2 jaar terug - maar goed. Die lui zijn trouwens echt niet slim als ze denken dat het beschieten van een TV studio goed voor hen is, juist om bovenstaande. Je lokt dan zware represailles uit. Dat is waar ik wel naar snak nu. Bewerking: niet dat de staat níet ingrijpt, maar mja. Je hoort de afgelopen jaren dat we in een soort narco-staat veranderen, dat is niet heel plezant. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Hans, de bedreigingen stijgen! Haaaans! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Als het nou een leuke titel was geweest had ik het wel in 1 post gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Tellen verwijderde posts eigenlijk alsnog mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Zenden ze rtl boulevard uit in de keuken van de burger king? Dat zou de shit kwaliteit wel verklaren van die gierige Hollanders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 En nu aan het werk! Oja, gefeliciteerd. Ga werken nou! Ik haal je alleen even uit de droom omdat velen dat niet doen. PAK DIE VEREKTE SCHROEVENDRAAIER EN GA WERKEN OF JE BENT ONTSLAGEN LULDEBEHANGER! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten