iDylanK Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 Hoi! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 29 juni 2021 Delen Geplaatst: 29 juni 2021 @uhhhhhoi Ik weet je username niet meer, door de migratie zijn enkele accounts gewijzigd aangezien je misschien eerder een reshift account had aangemaakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 >Ga je nou echt iemand zijn kind uitschelden? Wist dat je triest was, maar nu ben je echt een zielig hoopje stront. Maakt vervolgens een grap over iemands moeder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 Een kleine neus bedoel ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raef Geplaatst: 1 juli 2021 Delen Geplaatst: 1 juli 2021 >Yoooo Mindlessricky pik je dat!!!!!! Het deed maar een klein beetje pijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Mindless is al in gebruik zie ik dus ik kan `m niet wijzigen. Mindlessricky kan wel. Wat ook kan is eventueel een e-mail sturen naar redactie@pu.nl dan wordt het ook gefixed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Pas als Hulk Hogan of John Cena zich hier laten zien hoef jij in actie te komen Rockert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Spraakmemo: dubbelaccount opzetten ''John C&A;'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Beter van niet, als The Rock zich ermee gaat bemoeien is het zo afgelopen namelijk. The Rock heeft namelijk altijd gelijk. Ook nu 😏 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Uit noodzaak geboren at ik gister tijdens een vreetkick stroopwafel met kaas. Mijn leven is verrijkt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Even een reconstructie van tig jaar terug. Er waren een aantal users over de geaardheid van de zoon van een van de aanwezige users (volgens mij Squall?) aan het speculeren. Toendertijd was ik mod, en deed het af met een waarschuwing en volgens mij zoiets als: 'degene die nu nog doorgaat krijgt een ban'. De vader in kwestie was daardoor dusdanig verongelijkt dat hij heeft besloten het forum/gastenboek te verlaten. Persoonlijk vind ik niet dat er zo gepikeerd op gereageerd hoeft te worden (zeker als je weet van wie het komt) en aan de andere kant snap ik dat een PU zulks taal niet op hun site hoeft. Daarnaast heb ik ook boter op m'n hoofd aangezien ik vaak genoeg de grens heb opgezocht qua grapjes. Ik kwam laatst trouwens nog een prachtplaatje tegen AJ: https://i.imgur.com/fadIImb.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Hah noob! ik ben level 29. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 En hey! Ik heb ook allang een keer m'n excuses aangeboden! https://pu.nl/community/4682/ Overigens zou het me niks verbazen als Hardcoregamer een Djiggie of een Doggy reincarnatie is. Z'n posts zijn namelijk van de kwaliteit gelijk aan "KEK!" en "Haha, ja." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Echt een heel fijn weekend toegewenst! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Jij ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Leroydogg is mijn dubbelaccount Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bumme Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Level 29 al.. Het hebben van geen leven is ook wel een prestatie om trots op te zijn, HG👍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 🤡🤡🤡🤡🤡 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Jullie allemaal ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bumme Geplaatst: 2 juli 2021 Delen Geplaatst: 2 juli 2021 Dat ben je zeker! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 3 juli 2021 Delen Geplaatst: 3 juli 2021 Volgende keer ff wassen man. Kaassmaak in m'n bek nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
All_is_connected Geplaatst: 3 juli 2021 Delen Geplaatst: 3 juli 2021 Get yo vitamine D PUnks! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Oooooh peterrrrrr ♥️♥️😫😫🤤 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Nevermind. Nu nog Ramon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 HET IS GELUKT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten