aapiej Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ja luister dan, hij pakte mijn username steeds niet en geen enkel e-mailadres dat ik heb was bekend bij het inloggen. Blijkt nu dat ik geen hoofdletter D had ingevuld en het daarom niet lukte. Maargoed, wie zou anno 2021 bedenken dat DAT de reden is waarom je niet kunt inloggen? Het gemis van een grote D? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Overigens houd ik wel van een grote D. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 En van kleinere D. Maakt niet uit. Is wat je ermee doet. Dus niet getreurd, 75% van het Powerweb! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ik mis "voor de zomer". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 >En van kleinere D. Maakt niet uit. Is wat je ermee doet. Dus niet getreurd, 75% van het Powerweb! Wanneer ga je weer streamen, Roos. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ze noemen mij ook wel Mister 25% Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 100% waar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Ramon lijkt me juist zo'n loodgieter die dan ineens een ontzettend dikke lul blijkt te hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Goed gereedschap staat onder een afdakje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Als er een nieuwe site komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Oke praat me even bij: wat zijn die badges/iconen achter sommige namen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 wzntb wjnmk hvj Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 Iedereen trapt in de slettenbak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 >En van kleinere D. Je vriend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 7 juli 2021 Delen Geplaatst: 7 juli 2021 >Iedereen trapt in de slettenbak. Lief doen tegen Noatak! >:( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 HOI JORT LEUK DAT JE TERUG BENT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Heb je nog geneukt?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Niet voor lang als deze opzet van het gastenboek blijvend is, gádverdamme Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Retorische vraag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Gratis seksplaatje bij de PM deze maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Ramon heeft toch 3 dikke benen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Al 5 dagen niet… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Je went er wel aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Haha het was eigenlijk een grapje omdat Doornroosje terug is. Maar goed, ook leuk dat jij er bent Jort. Had niet verwacht dat je onder zo'n coole username terug zou keren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 8 juli 2021 Delen Geplaatst: 8 juli 2021 Wat is er gebeurd waardoor je username van een tribute aan Sigur Rós veranderd is naar een tribute aan Lil' Kleine? Is de money en de fame naar je hoofd gestegen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten