Jas Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Ik ben Jas, wie ben jij? 2 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Hallo Jas, ik ben Doornroosje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Hallo Doornroosje en Jas, ik ben roastednerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Aangenaam, Jas, Doornroosje, roastednerd, Ghost en speelvogel. Ik ben Mindless 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Aangenaam Jas, Doornroosje, Roastednerd, Ghost, Speelvogel en Ricky. Ik ben Ramondebruyn1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Aangenaam Jas, Doornroosje, Roastednerd, Ghost, Speelvogel, Ricky en Noatak. Ik ben een van de dubbelaccounts van Ramondebruyn1. Andere voorbeelden van Ramondebruyn dubbelaccounts zijn TheRock en Achariya. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Aangenaam Jas, Doornroosje, Roastednerd, Ghost, Speelvogel, Ricky, Noatak en Avant-La-Lettre, ik ben Dwaaskaas. Ik hou van videospelletjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Hallo Jas, Doornroosje, Roastednerd, Ghost, Speelvogel, Ricky, Noatak en Ramon Ik ben niet veeleisend, dus iemand die wil? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Hallo Jas, Doornroosje, Roastednerd, Ghost, Speelvogel, Ricky, Noatak, Ramon en Dunnedraak. Ik wil wel hoor! We hebben het over videospelletjes spelen, toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mozilla Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Hallo Jas, Doornroosje, Roastednerd, Ghost, Speelvogel, Ricky, Noatak, Ramon,Dunnedraak en dwaaskaas Ik ben mozilla ooit was ik een van de onzichtbare users Quote Mijn zelfmedelijden is om te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Hallo Jas, Doornroosje, Roastednerd, Ghost, Speelvogel, Ricky, Noatak, Ramon,Dunnedraak, dwaaskaas en Moslima Ik ben Arendjan (spreek uit: "Arendjan") Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Labbers. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Rebenga, manchild van 40 jaar met een soms wat kwade dronk (als de kinderen niet luisteren). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Hallo, ik ben 013, maar zeg maar nul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Ik ben Hardcore_gamer, maar ik ben geen hardcore gamer. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Othis Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Hoi ik ben Othis. Zeg maar Henk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Hallo TheRussian, ik ben LeroyDogg 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Hallo allemaal, ik ben jong en gewillig. En avant is mijn driedubbelacvount. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NextGenDonkey Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Hoi Pappies, je weet zelluf ik ben het. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Editknop Geplaatst: 16 december 2021 Delen Geplaatst: 16 december 2021 Hoi Schatjes, ik ben de Editknop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 The Rock is The Rock en The Rock vindt dit een ongelofelijk onduidelijk kutforum. 1 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 december 2021 Delen Geplaatst: 17 december 2021 7 uren geleden, TheRock zei: The Rock is The Rock en The Rock vindt dit een ongelofelijk onduidelijk kutforum. The Dogg is het eens! 1 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 december 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2021 Verkeerde topic boys, je mening over het forum spuien kan ergens anders. ? 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LolindirLink Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Hallo, Ik ben gewoon een baklap. Nieuwe forum is raar. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Hallo mijn naam is jeff, ze noemen me ook wel de baklap koning. Ik kom van uit het zuiden en geboren in het jaar 1991. Het jaar waar nog rap heel erg goed was, de rap van tijd van nu is een al rotzooi. En mastermovies heel erg in was. Quote kloot viool luister eens. Je moet echt ff normaal doen joh met je hoofd. ik doe normaal maar ik bats wel met je moeder Ik kan heel gezellig zijn. En erg goed koken. Mijn favoriete pu staff is: Molemanski wil je meer weten over mij ? join dan de pu discord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.