Ga naar inhoud

Wie ben jij?

Jas
 Delen

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Hoi ik ben TPpower1 bedenk me net dat ik me nog nooit heb voorgesteld ha ha, sorry daar voor. Trouwens als mijn berichte soms vol spelfouten zitten je mag me verbeteren ik heb namelijk dyslexie. Wat is jullie favorieten game? Voor mij is dat denk ik horizon forbidden west ofzo maar ook need for speed vind ik heel leuk om te spelen net gisteren gt7 uitgespeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, TPpower zei:

Hoi ik ben TPpower1 bedenk me net dat ik me nog nooit heb voorgesteld ha ha, sorry daar voor. Trouwens als mijn berichte soms vol spelfouten zitten je mag me verbeteren ik heb namelijk dyslexie. Wat is jullie favorieten game? Voor mij is dat denk ik horizon forbidden west ofzo maar ook need for speed vind ik heel leuk om te spelen net gisteren gt7 uitgespeeld.

Wat? Heb je GT7 uitgespeeld?!

nice, dat doe je volgens mij niet zomaar😱

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeg maar die story line dat je dan een race van 2 uur moet doen! En dan krijg je zeg maar het aftiteling scherm maar daarna zou je nog allemaal zij missies kunnen doen zoals allemaal verschillende autos kunnen ontlokken maar ik vind zeg maar een aftiteling scherm vind ik altijd uitgespeeld wat vind jij? Ik doe trouwens niks op platinum want zo veel tijd heb ik niet. En zoon goeie racer ben ik ook niet ha ha maar het is me dus wel mooi gelukt. Ik vind trouwens een race van 2 uur wel heel lang ha ha en zo veel tijd heb ik voor me gevoel ook niet in de game zitten die laatste race was eerst wel lastig. Dus eerst heb ik alle lecenties gedaan die goeie auto gepakt beetje geupgrade! en race maar toen ben ik bij 4 van de 5 races 1e geworden dus dat was wel nice je kan het nog terug zijn op mijn twitch! Mag ik linkje droppen? en anders zelfde als mijn acount hier op de naam dan met zelfde logo!

Was wel leuk om uittespelen hoor maar vond horizon uitspelen toch leuker! En need for speed uitspelen was ook wel beter hoor betere story line meer een verhaal gt7 draait echt vooral om de autos! Dus je moet daar wel van houden en zo veel hou ik eigelijk niet eens van autos na gt7 heb ik wel meer respect er voor gekregen!

Zal ik maar een cijfer geven ik geef de game een 7,8 ook wel hoe pu het zou zeggen 78 van de 100 @JaccoPeek.  de game werkte heel goed geen leck ofzo dus dat was fijn best aardige grafich als je in de auto zit van helikopter vieuw wel veel minder mooi maar bleef nice. Nu ga ik denk ik sparen voor de nieuwe need for speed unbound daar krijg ik echt heel veel zin in! En moet die nieuwe call of duty ook nog spelen ha ha.

Heb jij nog een goeie tip voor een goeie game @LeroyDogg heb jij elder ring gespeeld?
Ik niet namelijk ben niet zo van dark souls denk ik!

Nou weer een heel verhaal geschreven ha ha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, TPpower zei:

Ja zeg maar die story line dat je dan een race van 2 uur moet doen! En dan krijg je zeg maar het aftiteling scherm maar daarna zou je nog allemaal zij missies kunnen doen zoals allemaal verschillende autos kunnen ontlokken maar ik vind zeg maar een aftiteling scherm vind ik altijd uitgespeeld wat vind jij? Ik doe trouwens niks op platinum want zo veel tijd heb ik niet. En zoon goeie racer ben ik ook niet ha ha maar het is me dus wel mooi gelukt. Ik vind trouwens een race van 2 uur wel heel lang ha ha en zo veel tijd heb ik voor me gevoel ook niet in de game zitten die laatste race was eerst wel lastig. Dus eerst heb ik alle lecenties gedaan die goeie auto gepakt beetje geupgrade! en race maar toen ben ik bij 4 van de 5 races 1e geworden dus dat was wel nice je kan het nog terug zijn op mijn twitch! Mag ik linkje droppen? en anders zelfde als mijn acount hier op de naam dan met zelfde logo!

Was wel leuk om uittespelen hoor maar vond horizon uitspelen toch leuker! En need for speed uitspelen was ook wel beter hoor betere story line meer een verhaal gt7 draait echt vooral om de autos! Dus je moet daar wel van houden en zo veel hou ik eigelijk niet eens van autos na gt7 heb ik wel meer respect er voor gekregen!

Zal ik maar een cijfer geven ik geef de game een 7,8 ook wel hoe pu het zou zeggen 78 van de 100 @JaccoPeek.  de game werkte heel goed geen leck ofzo dus dat was fijn best aardige grafich als je in de auto zit van helikopter vieuw wel veel minder mooi maar bleef nice. Nu ga ik denk ik sparen voor de nieuwe need for speed unbound daar krijg ik echt heel veel zin in! En moet die nieuwe call of duty ook nog spelen ha ha.

Heb jij nog een goeie tip voor een goeie game @LeroyDogg heb jij elder ring gespeeld?
Ik niet namelijk ben niet zo van dark souls denk ik!

Nou weer een heel verhaal geschreven ha ha 

Elden Ring is ook niks voor mij. Heb je Uncharted gespeeld? Red Dead Redemption? Ghost of Tsushima? Allemaal aanraders.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, LeroyDogg zei:

Elden Ring is ook niks voor mij. Heb je Uncharted gespeeld? Red Dead Redemption? Ghost of Tsushima? Allemaal aanraders.

Ja heb ik gespeeld goeie game ook uitgespeeld helemaal vergeten uncharted 4 heb ik uitgespeeld was helemaal vergeten dat ik die ook nog heb uitgespeeld echt ook een super mooie game! Red dead redemption nooit gespeeld en dat geld het zelfde als ghost of tsushima. Mischien ook maar een keer gaan spelen dan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He als je een mail krijgt van playstation waar dit in staat: dan heb je het volgens mij echt wel uitgespeeld!

'Gefeliciteerd, TP_power_yt

Je bent naar het podium van de World GT Series geracet en hebt de trofee 'Finale' verdiend!

Maar je ontwikkeling tot een ware legende van Gran Turismo™ is nog niet voorbij. Ga naar de garage, tune je favoriete auto en zet koers voor de Platina trofee. Je hebt je ideale lijn gevonden – laat nu maar eens zien dat je hem vast kunt houden.

Uren gespeeld:

31

Trofeeën gewonnen:

28

Resterend aantal trofeeën voor de Platina trofee:

30'

Dus ja nice toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, TPpower zei:

He als je een mail krijgt van playstation waar dit in staat: dan heb je het volgens mij echt wel uitgespeeld!

'Gefeliciteerd, TP_power_yt

Je bent naar het podium van de World GT Series geracet en hebt de trofee 'Finale' verdiend!

Maar je ontwikkeling tot een ware legende van Gran Turismo™ is nog niet voorbij. Ga naar de garage, tune je favoriete auto en zet koers voor de Platina trofee. Je hebt je ideale lijn gevonden – laat nu maar eens zien dat je hem vast kunt houden.

Uren gespeeld:

31

Trofeeën gewonnen:

28

Resterend aantal trofeeën voor de Platina trofee:

30'

Dus ja nice toch?

wist niet dat playstation dit doet sinds waneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Altijd mezelf.

Om dit te verwezenlijken heb ik 'sensoren' ontwikkeld welke me verwittigen wanneer iemand van deze toestand misbruik wil maken, zodat ik altijd mezelf kan blijven, want zoals u misschien gezien hebt, is de kunst om jezelf te wezen, los van opgelegde maatschappelijke conventies, (tijdelijke trends) hetgene wat iemand gelukkig, en daadwerkelijk van binnenuit, sterk maakt.

Wanneer u bijvoorbeeld naar de nummers luistert welke ik deel, dan zal u zien dat deze nummers allen tijdloos zijn, zodat ze over twintig jaar, nog steeds aangenaam om te horen zijn. (los van persoonlijke smaak, zal u moeten erkennen dat het goede muziek is)

Los van maatschappelijke conventies, welke vaak tijdelijke trends zijn, zoals bijvoorbeeld de R&B van Usher.

Want wie luistert daar nu nog naar?

Dat is een stuk geschiedenis geworden, welke minder waarde heeft, dan wanneer u rekening houdt, met het feit dat zulke muziek, een tijdelijke trend is/was.

De kunst is het identificeren van tijdelijke trends, omdat deze op een gegeven moment, geen waarde meer zullen hebben...

Zoals bijvoorbeeld de skinny jeans dat een viertal jaren geleden gepromoot werd.

Velen zijn meegegaan op de trend, maar voel je je daar wel goed bij?

Zulke zaken moet je je eerst afvragen, want ze drijven je af, van wie je werkelijk bent.

Ik ben tenslotte ook een consument, maar ik doe niet meer aan trends.

(vroeger wel, want ik heb ook bootlegs en Buffalo's gedragen)

Ik heb geleerd te kopen wat ik echt mooi vind, en me goed bij voel.

Vaak moet het een kunstzinnige kleurencombinatie hebben, zoals de afbeelding van mijn step dat ik gedeeld heb. 

(wanneer ik met mensen praat dat me benaderen en zeggen dat het een knappe step is, en hen vraag of dit de mooiste step is dat ze ooit gezien hebben, zeggen ze ja, omdat het daadwerkelijk, ofschoon subjectief, de mooiste is, dat ze ooit gezien hebben, toch hier op de straten)

Mijn kleren ook, ik heb een nieuwe bijzondere jas gekocht, welke ik echt knap vind, en je in geen winkel kan vinden.

Ik ben geen kermis-kleuren man, (ik let daar wel op) maar beschik over details welke mij onherroepelijk definiëren, niet omdat ik dat wil, maar omdat ik zo ben, en dat knap vindt, en daar voel ik me goed bij.

@Jas, ben het stukje tekst kwijt, ik schrijf het opnieuw.

aangepast door Mr_G
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hoi iedereen, laat ik mezelf dan ook maar is voorstellen. 

Even wat context... Vroeger had ik een abonnement op de PU (het blad) en keek ik veel GameKings op tv. Daarna zijn de Power Unlimited en GameKings eerlijk gezegd geleidelijk steeds meer van mijn radar verdwenen (volg vooral internationale gamesmedia/content, vooral via YouTube). Is niet een bewuste keuze geweest zeg maar. 

Ik werk bij een gameshop en toen stond Martin opeens voor mijn snufferd met de vraag of ik hem herkende, en zo ja, waarvan? En toen ik de PU en GameKings dus nog veel volgde zat hij nog bij GameKings (en vroeger was er sowieso veel overlap tussen de mensen van de PU en GameKings). Dus ik zei met twijfel: ''GameKings?''. Zoals jullie weten klopt dit al een tijdje niet meer... 😅 

Maar sinds die dag volg ik de PU wel weer een beetje, check af en toe de website en Twitch. Ben op social media gebied wel echt een boomer dus gebruik geen TikTok, Instagram en niet tot nauwelijks Discord. Geef mij bijvoorbeeld liever maar een ''ouderwets'' forum als deze (of gewoon een website). 

Ik game vooral op Xbox en PlayStation, heb geen capabele PC voor games en heb eerlijk gezegd niet zo heel veel met Nintendo (ik weet het, heiligschennis...) behalve Pokémon. 

Groeten!

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat ik het beeld van Martin die op straat mensen aanspreekt en ze vraagt of ze hem herkennen van zijn vroegere werk bij Gamekings en zijn huidige moderatorwerk op een game-forum dat amper bezocht wordt wel heel grappig eigenlijk.

• Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Eyyy_tony zei:

Geef mij bijvoorbeeld liever maar een ''ouderwets'' forum als deze (of gewoon een website). 

En nu hopen dat meer mensen deze gedachte krijgen want het begint momenteel verdacht doods te worden op deze site.

• Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet het hier maar: 

Arendjan zegt:

Geef mij bijvoorbeeld liever maar een ''ouderwets'' forum als deze (of gewoon een website). 

En nu hopen dat meer mensen deze gedachte krijgen want het begint momenteel verdacht doods te worden op deze site.

Je weet AJ, ik doe soms een effort. (omdat schrijven mijn passie is maar PU ook)

Maar als niemand reageert, (behalve Mindless) niemand zet een like, jij ook niet meer, en vroeger wel. 

Ik heb zoveel verhalen ondertussen, durf ze gewoon niet delen omdat niemand iets lijkt te delen. 

Ik vind dat zo leuk als jullie eens iets zeggen, leuke dingen.

Dat prikkelt mij dan dur ik reageer op elke posts. 

Maar dat is precies ongewenst, want dan stoppen die leuke inbrengingen.

En als je toch reageert AJ, hoe kunnen wij er als grote koppen hier voor zorgen dat het minder doods is? 

Ik kan toch niet meer doen AJ? 

Kan toch moeilijk al mijn stukken komen plakken?

Nee, want ik voel dat het precies ongewenst is, welke nooit voor zijn inspanningen erkenning of een oprechte dank u zal krijgen. 

Hey, wanneer iemand nu reageert en zegt: "Dat heb je goed gevoeld." 

Dan een hoge pief die dat bevestigd of ontkrachtigd. 

Wanneer bevestigd, (het is een gevoel, maar gevoelens zijn niet altijd realiteit) dan kan ik vragen: "Waarom zegt u dat niet gewoon tegen mijn account, dan verdoe ik mijn tijd en moeite niet als het toch niet gewaardeerd wordt?" 

Je weet wel, stel jullie willen mij hier stiekem weg, (daarom dat jullie mij negeren bijvoorbeeld, weet ik veel)

Zeg dat dan toch gewoon. 

Ik vind het wel een triestige wisselwerking naar mij toe. 

Hey, hoe ist? Alles goed man? 

Die dingen, die spontaniteit. 

Dat mis ik wel. 

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt hiervoor twee weken niet gepost, mr. Gans. Ook ik heb even weinig inspiratie gehad. 

19 minuten geleden, Mr_G zei:

Ik heb zoveel verhalen ondertussen, durf ze gewoon niet delen omdat niemand iets lijkt te delen.

Doorbreek de stilte, Steve! Je bent van harte welkom.

• Thanks 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Arendjan zei:

Moet zeggen dat ik het beeld van Martin die op straat mensen aanspreekt en ze vraagt of ze hem herkennen van zijn vroegere werk bij Gamekings en zijn huidige moderatorwerk op een game-forum dat amper bezocht wordt wel heel grappig eigenlijk.

Dit. Tenzij het in een verhitte discussie was. "weet jij eigenlijk wel wie ik ben????"

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen