Hardcore_gamer Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Ik wist nog toen ik een waarschuwing kreeg toen ik 'sterft' zei. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2022 1 uur terug, Jas zei: Uiteraard begrijp ik dat je een running gag van de afgelopen 15 jaar niet hebt meegekregen en dat mijn opmerking met bittere ernst letterlijk wordt opgevat. Daarom zal ik m'n best doen om geen berichten meer te posten met ontzettend aanstootgevende verwensingen welke ernstig mentale trauma's (of waarschuwingen) kunnen opleveren. Daarnaast is maandenlang zieken op dit forum veel leuker, toch Leroy en Archie? Edit: Al vind ik je gedrag laatste tijd een stuk verbeterd hoor Leroy ❤️ Ow zo, ja uit alleen dit bericht (waarop ik net reageerde) kon ik niet de context zien, dat “sterf” een inside PUmmunity grap is dat had ik ooit wel meegekregen ja. Ja ik zat destijds niet goed in m’n vel, laten we zo maar zeggen. Een Snickers deed wonderen;) 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 5 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Iemand zei ooit tegen me: “als je iets wil, moet je het gewoon vragen!” Dus bij deze: ik wil LIKES! Willen jullie deze post liken aub?! Mijn zelfbeeld en eigenwaarde hangen ervan af.? 1 1 2 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 3 uren geleden, Jas zei: Wooh ik heb een waarschuwing gekregen omdat ik "Sterf." zei in het bikkel topic. Ik zal mijn gedrag aanpassen en voortaan minder direct zijn en de aanwezigheid van sfeerverziekende users waarderen en omarmen met niks dan lof. ❤️ ''Verwarde man bedreigt 18-jarige puber met de dood'' ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Ja bij deze een Leroy-appreciation post. Ga zo door we houden van je. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Zijn hier nog mensen die Battlefield 4 spelen? Ik game sinds kort weer en dan voornamelijk Battlefield 4. Ik heb geen vrienden, help mij. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 En met voornamelijk Battlefield 4 bedoel ik te zeggen alléén Battlefield 4, omdat het toevallig nog op mijn laptop staat. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Gamen? Dat is toch voor nerds Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 5 februari 2022 Delen Geplaatst: 5 februari 2022 Ik heet Hardcore_gamer, maar ik game af en toe dus eigenlijk ben ik geen hardcore gamer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 (aangepast) Trouwens Steve, als je shift+enter drukt zijn de marges tussen je zinnen kleiner, dan wanneer je alleen enter drukt. Dan krijg je dus dit. In plaats van dit. 6 februari 2022 aangepast door Noatak kaas 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 Sorry, je kunt vandaag geen verdere reacties meer plaatsen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 Geeft niks Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 Slotje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 6 februari 2022 Delen Geplaatst: 6 februari 2022 3 uren geleden, Mr.Gans zei: En als jij je kaas-obsessie zou kunnen afzweren Roman, dan zou je niet de onweerstaanbare drang voelen om bij elke post die je maakt, 'kaas' te typen. Ik wil ook kaas! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 (aangepast) voel jij je nou aangevallen steve 7 februari 2022 aangepast door Noatak fromage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Op 5-2-2022 om 15:27, Mr.Gans zei: Geen idee Leroydog, ik heb ondertussen geleerd dat je het IQ van anderen niet mag onderschatten. Want het is niet omdat ze niet reageren, dat ze geen IQ bezitten. ? Om sommige stukken die ik schrijf te begrijpen, (tussen de lijnen door) moet je al een hoog IQ hebben, want ik moet erop vertrouwen dat de lezer het begrijpt. Begrijpt de lezer het niet, dan heeft hij of zij een lager IQ, maar dat is hier op PU.NL in grote lijnen echt niet van toepassing. Veel geleerde schrijverskoppen hier... Hahaha zou geld betalen als ze jou een dag zouden volgen met een camera. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Het schijnt dus dat Overmars met zijn handen aan de tieten van Ihattaren gezeten heeft. Waar eindigt dit??!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2022 @soldier24? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten