Ga naar inhoud

CdAB 141 [CXLI] Geen porum dit nieuw forum


LeroyDogg

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Jas zei:

Uiteraard begrijp ik dat je een running gag van de afgelopen 15 jaar niet hebt meegekregen en dat mijn opmerking met bittere ernst letterlijk wordt opgevat. Daarom zal ik m'n best doen om geen berichten meer te posten met ontzettend aanstootgevende verwensingen welke ernstig mentale trauma's (of waarschuwingen) kunnen opleveren. Daarnaast is maandenlang zieken op dit forum veel leuker, toch Leroy en Archie? 

Edit: Al vind ik je gedrag laatste tijd een stuk verbeterd hoor Leroy ❤️

Ow zo, ja uit alleen dit bericht (waarop ik net reageerde) kon ik niet de context zien, dat “sterf” een inside PUmmunity grap is dat had ik ooit wel meegekregen ja.

Ja ik zat destijds niet goed in m’n vel, laten we zo maar zeggen. Een Snickers deed wonderen;)

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jas zei:

Wooh ik heb een waarschuwing gekregen omdat ik "Sterf." zei in het bikkel topic. Ik zal mijn gedrag aanpassen en voortaan minder direct zijn en de aanwezigheid van sfeerverziekende users waarderen en omarmen met niks dan lof. ❤️

''Verwarde man bedreigt 18-jarige puber met de dood''

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn hier nog mensen die Battlefield 4 spelen? Ik game sinds kort weer en dan voornamelijk Battlefield 4. Ik heb geen vrienden, help mij. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met voornamelijk Battlefield 4 bedoel ik te zeggen alléén Battlefield 4, omdat het toevallig nog op mijn laptop staat.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2022 om 15:27, Mr.Gans zei:

Geen idee Leroydog, ik heb ondertussen geleerd dat je het IQ van anderen niet mag onderschatten.

Want het is niet omdat ze niet reageren, dat ze geen IQ bezitten. ?

Om sommige stukken die ik schrijf te begrijpen, (tussen de lijnen door) moet je al een hoog IQ hebben, want ik moet erop vertrouwen dat de lezer het begrijpt.

Begrijpt de lezer het niet, dan heeft hij of zij een lager IQ, maar dat is hier op PU.NL in grote lijnen echt niet van toepassing. 

Veel geleerde schrijverskoppen hier...

Hahaha zou geld betalen als ze jou een dag zouden volgen met een camera. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...