Achariya Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 7 uren geleden, Mr.Gans zei: Note: Volgens Rihanna heeft Eminem ook een kleintje. Vergeleken bij haar voorhoofd is alles klein. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 13 uren geleden, Doornroosje zei: Haha gelukkig hebben mijn katten nog nooit expres een drolletje in de woonkamer ofzo gelegd, maar ik heb wel een kat met lang haar en soms blijft er een keutel aan de lange haren rondom zn bips hangen. Die moet ik er dan uitknippen. Maar als ik pech heb, is het vochtige kak, en kan ik t hele beest wassen in de douche. Een keer had ie dus moisty poep aan zn bips en toen ging hij op mijn kussen zitten, of all places. Maar inderdaad. Ze worden snel vergeven want ze zijn ook weer heel cute enzo. Maar misschien lijd ik aan toxoplasma, wie weet. Ja, dit is mijn leven godverdomme 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Ik ben te lui om toxoplasma te googelen. 😞 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NextGenDonkey Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Op 24-1-2022 om 15:44, Mr.Gans zei: Ik ga de Uncharted 4 Legacy of Thieves 28 januari spelen. Dan zal het moeilijk worden... Elden Ring of Dying Light 2? Niet te vergeten dat later die maand Horizon FW ook nog uitkomt. Goed bezig Mr.Gans! Veel plezier nu met Uncharted. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Nadal of Medvedev? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 11 uren geleden, Achariya zei: Vergeleken bij haar voorhoofd is alles klein. Sowieso is zij die Anaconda’s van Snoop en Dr. Dré gewend. 50 Cent heeft dan weer een micropenis denkt The Rock, die is niet veel waard dus. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Haha ze zijn allemaal bekend dus zullen elkaar wel allemaal neuken, LOL! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2022 1 uur terug, TheRock zei: Sowieso is zij die Anaconda’s van Snoop en Dr. Dré gewend. 50 Cent heeft dan weer een micropenis denkt The Rock, die is niet veel waard dus. Niet meer dan een halve euro in ieder geval. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 "Anders slaan we het drankje gewoon over" - User Ramondebruyn1, 2022 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Lekker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Op 27-1-2022 om 10:49, roastednerd zei: Er zit alleen zo'n lullige ventilatieschacht. lol das kut 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 mijn kater is een aantal keren met zijn staart door zn poepie heen gegaan en heeft daarna lekker alle muren en tafelpoten ermee lopen stempelen piste ook lekker recalcitrant tegen alle spullen van mn ma en zus aan, die van mij gelukkig niet. Iets met jaloezie en aandacht ofzo (tegenwoordig bijna niet gelukkig) mn poes schuift soms lekker over de vloer met dr poepbilletjes 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 1 uur terug, VerDikkieDik zei: mn poes schuift soms lekker over de vloer met dr poepbilletjes Wat dat betreft zijn het net mensen. Waar heb je anders een tapijt voor? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 6 uren geleden, Arendjan zei: "Anders slaan we het drankje gewoon over" - User Ramondebruyn1, 2022 vinger op de knip jwz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 2 uren geleden, VerDikkieDik zei: mijn kater is een aantal keren met zijn staart door zn poepie heen gegaan en heeft daarna lekker alle muren en tafelpoten ermee lopen stempelen piste ook lekker recalcitrant tegen alle spullen van mn ma en zus aan, die van mij gelukkig niet. Iets met jaloezie en aandacht ofzo (tegenwoordig bijna niet gelukkig) mn poes schuift soms lekker over de vloer met dr poepbilletjes Ik had gisteren ook een kater. Ik leg mijn poepjes echter, hoe kut ik mij ook voel, altijd in het toilet neer. Iets met opvoeding. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 1 uur terug, Noatak zei: vinger op de knip jwz Vinger op de clit, in jouw geval hé Ramon ;))) 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 16 uren geleden, Jas zei: Ik ben te lui om toxoplasma te googelen. 😞 Het is een soort bacterie die in kattenstront voor kan komen waardoor je waanideeën kunt krijgen. Een van die waanideeën is dat je meer shitgedrag van katten accepteert… voor de kat is t handig met jagen enzo; prooi geïnfecteerd met toxoplasma is minder bang voor katten, durft meer in de buurt te komen en is dus voor de kat makkelijker te vangen. Het is een soort charm spell maar met een vies luchtje. Het schijnt dus ook gevaarlijk te zijn voor foetussen, daarom mogen zwangere vrouwen geen kattenbakken verschonen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Hebben jullie dat gehoord van die truckers in Canada? The Rock hoorde dat het er 16 duizend miljoen zijn! IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 55 minuten geleden, Doornroosje zei: Het is een soort bacterie die in kattenstront voor kan komen waardoor je waanideeën kunt krijgen. Een van die waanideeën is dat je meer shitgedrag van katten accepteert… voor de kat is t handig met jagen enzo; prooi geïnfecteerd met toxoplasma is minder bang voor katten, durft meer in de buurt te komen en is dus voor de kat makkelijker te vangen. Het is een soort charm spell maar met een vies luchtje. Het schijnt dus ook gevaarlijk te zijn voor foetussen, daarom mogen zwangere vrouwen geen kattenbakken verschonen. Ratten of muizen bv worden door toxoplasma infectie aangetroken tot katten urine. Toxoplasma bij mensen resulteerd in risicovol gedrag. Geen sterke hallucinante waanideën. Maar eerder geneigd om risicos te nemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Toxoplasma heeft iig invloed op je gedrag. En gezien katten al duizenden jaren min of meer huisdieren zijn. Hoeveel invloed moet toxoplasma dan wel niet gehad hebben op onze historie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 30 januari 2022 Delen Geplaatst: 30 januari 2022 Waanideeën is misschien het verkeerde woord, want ik bedoelde inderdaad dat het van invloed is op het gedrag van mensen. Dat ik op de grond ga zitten omdat mijn kat zo schattig op de bank slaapt en ik hem niet wil storen is namelijk waanzin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 januari 2022 Delen Geplaatst: 31 januari 2022 Hebben jullie Corrie nog gezien vandaag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 31 januari 2022 Delen Geplaatst: 31 januari 2022 9 minuten geleden, DunneDraak zei: Hebben jullie Corrie nog gezien vandaag? Ze is heel lekker. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 31 januari 2022 Delen Geplaatst: 31 januari 2022 17 uren geleden, TheRock zei: Hebben jullie dat gehoord van die truckers in Canada? The Rock hoorde dat het er 16 duizend miljoen zijn! Jazeker. En Joe Rogan was er als de kippen bij om het te delen (incl, een filmpje van 2 jaar geleden) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 januari 2022 Delen Geplaatst: 31 januari 2022 Somebody Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten