Arendjan Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 Gefeliciteerd Jas, dikke kus. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 Ook nog gefeliciteerd Hardcore_Gamer. Dikke kus. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 (aangepast) Gefeliciteerd jas. Morgen moet je weer naast je fiets lopen 24 januari 2022 aangepast door DunneDraak 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 Doet er iemand hier aan airfryen? Is het wat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2022 10 minuten geleden, Mindless zei: Doet er iemand hier aan airfryen? Is het wat? Gewoon lekker hoor. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 55 minuten geleden, Mindless zei: Doet er iemand hier aan airfryen? Is het wat? Snacks zijn prima. Friet vind ik iets meer moeite om lekker te krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 januari 2022 Delen Geplaatst: 24 januari 2022 2 uren geleden, Mindless zei: Doet er iemand hier aan airfryen? Is het wat? Ja. Ik gebruik de airfryer voor aardappelen, tofu, loempia's en zelfs afbakbroodjes. Maar eigenlijk niet echt voor snacks. Die frituur ik liever. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Vreetzak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Dikzak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Word ik geroepen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Hoi Labbers! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 15 uren geleden, Mindless zei: Doet er iemand hier aan airfryen? Is het wat? Met nieuwjaar heb ik bij een vriend van me wat bitterballen uit de airfryer gehad. Het was 3 uur 's nachts. Ik was stomdronken. De bitterballen smaakten prima. 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Frituren in ossewit is hemels. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Dank voor de reacties. Ik weet wat ik voor m'n vriendin ga halen op valentijnsdag 👌 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Zojuist, Mindless zei: Dank voor de reacties. Ik weet wat ik voor m'n vriendin ga halen op valentijnsdag 👌 Geef jij een airfryer aan je rechterhand LOL!!? 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 5 uren geleden, Jas zei: Hoi Labbers! Hallo. Jas, wat is jouw knapste kunstje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Ik heb gehoord dat Jas mooie liedjes schrijft. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 1 uur geleden, Mindless zei: Dank voor de reacties. Ik weet wat ik voor m'n vriendin ga halen op valentijnsdag 👌 Weet je het zeker? Als ik een soort dieetproduct aan mijn vriendin zou geven moet ik een maand op de bank slapen. 2 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 1 uur geleden, Mindless zei: Dank voor de reacties. Ik weet wat ik voor m'n vriendin ga halen op valentijnsdag 👌 Een airfryer? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 (aangepast) Ik had gehoord dat een airfryer een stuk gezonder is. Dus heb ik ook maar een airfryer aangeschaft, want niets is gezonder dan een hoop gebakken lucht. 25 januari 2022 aangepast door AnandRampersad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 januari 2022 Delen Geplaatst: 25 januari 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Weet je het zeker? Als ik een soort dieetproduct aan mijn vriendin zou geven moet ik een maand op de bank slapen. Je vriendin ergert zich gewoon aan het feit dat je zo'n twijgje bent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Geef jij een airfryer aan je rechterhand LOL!!? Wat geef jij aan je rechterhand? *wink wink* Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 25 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2022 Dan weet je dat. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 januari 2022 Delen Geplaatst: 26 januari 2022 Je zou denken dat die 14.000 aan de hoge kant is, maar terwijl jullie dit lezen heb ik seks met al jullie moeders 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 26 januari 2022 Delen Geplaatst: 26 januari 2022 19 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Weet je het zeker? Als ik een soort dieetproduct aan mijn vriendin zou geven moet ik een maand op de bank slapen. Is het een dieetproduct dan? Dacht dat het gewoon een hip en cool nieuw keukenapparaatje was, zonder erbij stil te staan waarom deze hip en cool was hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten