LeroyDogg Geplaatst: 19 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Van alle 3 de prikken echt nergens last van gehad. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Ahoy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 4 uren geleden, AnandRampersad zei: Van de eerste twee vaccinaties had ik geen last. Van de booster heb ik aids gekregen. Iets met naalden tekort bij de prik locatie. Nee dat was van mij, sorry nog. Durfde je het niet eerder te vertellen. Kus 3 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 4 uren geleden, LeroyDogg zei: Van alle 3 de prikken echt nergens last van gehad. Idem, het enige wat ik merkte is dat ik aan het einde van de dag moe was en na iedere prik een uur of 10 heb geslapen ipv de 8 uur die ik normaliter slaap. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 @Soldier waarom wordt mijn comment over die dorpsgek op de fp verwijderd, en mag hij na 284 "bans" gewoon weer opnieuw posten alsof er niets gebeurd is? Is het een kwestie van too much effort om hem gewoon telkens te bannen en zijn comments te verwijderen als hij een nieuwe account heeft? Of is hij een geval apart? Ik volg het even niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 De enige bijwerkingen die ik van mijn booster had waren een lamme linkerarm (in tegenstelling tot mijn chronische lamme rechterarm ? ?) en er stond ineens een officiële waarschuwing van Soldier24 in mijn gele vaccinatieboekje. Probeer dat maar uit te leggen aan de douane. 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 2 uren geleden, Reb3nga zei: @Soldier waarom wordt mijn comment over die dorpsgek op de fp verwijderd, en mag hij na 284 "bans" gewoon weer opnieuw posten alsof er niets gebeurd is? Is het een kwestie van too much effort om hem gewoon telkens te bannen en zijn comments te verwijderen als hij een nieuwe account heeft? Of is hij een geval apart? Ik volg het even niet meer. Die gast had ik ook al genoeg geband maar idd hij komt gewoon vrolijk terug onder een andere naam en IP daar kan ik zelfs niks aan doen. Wat je het beste kan doen is de persoon negeren. De mods zorgen ervoor dat er ingegrepen wordt. 1 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 9 minuten geleden, soldier24 zei: Die gast had ik ook al genoeg geband maar idd hij komt gewoon vrolijk terug onder een andere naam en IP daar kan ik zelfs niks aan doen. Het enige wat je kan doen is die vent negeren, de ban komt zodra dat nodig is. Heb `m al in de smiezen. Duidelijk, dank voor je snelle repy. Lastig aangezien hij onder letterlijk elk Xbox feature over de Playstation loopt te spammen. Maar het is wat het is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Zojuist, Reb3nga zei: Duidelijk, dank voor je snelle repy. Lastig aangezien hij onder letterlijk elk Xbox feature over de Playstation loopt te spammen. Maar het is wat het is. Snap ik helemaal. Dat hij voornamelijk onder xbox artikelen dat dropt verraadt hij zichzelf ook. ik houd het in de gaten. 1 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 ik dacht ik kies eens een plaatje dat past bij mn naam 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 11 uren geleden, VerDikkieDik zei: ik dacht ik kies eens een plaatje dat past bij mn naam VerDruggieDrug 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Heel mooi je signatuur getransparanteert ook @VerDikkieDik 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Fuck Jeroen, Ali en Marco. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 32 minuten geleden, roastednerd zei: Fuck Jeroen, Ali en Marco. Dit 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 5 uren geleden, Mindless zei: Heel mooi je signatuur getransparanteert ook @VerDikkieDik ohja kut Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 5 uren geleden, Mindless zei: Heel mooi je signatuur getransparanteert ook @VerDikkieDik ik ga jou nog eens transpireren 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 ik vond witte letters leuker en het forum kan je niet eens op licht zetten dus wrm zou ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Kreeg die reactie niet meer weg Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 1 2 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 49 minuten geleden, DunneDraak zei: die onderbroek kan echt niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Kreeg die reactie niet meer weg Is kut he, op mobiel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 Ja deze site is niet helemaal doorontwikkeld voor op de gsm Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Kreeg die reactie niet meer weg No worry! Heb het voor je gefixed. 1 “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 20 januari 2022 Delen Geplaatst: 20 januari 2022 39 minuten geleden, GlobalGuardian zei: Gouwe ouwe dit, The Rock was hem alweer vergeten ? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten