DunneDraak Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Vandaag toch 38,5 graden koorts. Thanks booster Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2022 58 minuten geleden, DunneDraak zei: Vandaag toch 38,5 graden koorts. Thanks booster Zwak lichaam? (spoiler: grapje) Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Vandaag toch 38,5 graden koorts. Thanks booster ben je met of zonder bescherming geboosterd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Met condoom Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Op 17-1-2022 om 16:14, DunneDraak zei: Vandaag ook ff mijn updatje gehad van de 3g chip van Bill. Beetje jammer dat ik er vannochtend geen rekening mee had gehouden want ik had een iets te krap en te oud ondershirt aan met gaten erin. Oeps Niet ziek geworden? Ik was na die tweede wel van t padje. Kon amper lopen van de spierpijn en rillingen over mijn lijf. Moet me dus echt even goed bedenken wanneer ik ''tijd'' heb om die booster te halen want moet dus extra dagen incalculeren voor als ik weer bijwerkingen krijg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 4 uren geleden, DunneDraak zei: Vandaag toch 38,5 graden koorts. Thanks booster LOL zie direct na het posten dit bericht. Sorry Dunne, beterschap. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 25 minuten geleden, Doornroosje zei: LOL zie direct na het posten dit bericht. Sorry Dunne, beterschap. Gaat alweer beetje hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 36 minuten geleden, Doornroosje zei: Niet ziek geworden? Ik was na die tweede wel van t padje. Kon amper lopen van de spierpijn en rillingen over mijn lijf. Moet me dus echt even goed bedenken wanneer ik ''tijd'' heb om die booster te halen want moet dus extra dagen incalculeren voor als ik weer bijwerkingen krijg. Daarom wacht The Rock wel eventjes, exact hetzelfde bij die 2e. Voelt toch vreemd iets in een gezond lichaam spuiten waarvan je weet dat je een paar dagen ziek gaat worden. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 15 minuten geleden, TheRock zei: Daarom wacht The Rock wel eventjes, exact hetzelfde bij die 2e. Voelt toch vreemd iets in een gezond lichaam spuiten waarvan je weet dat je een paar dagen ziek gaat worden. Misschien klinkt dit raar maar ik heb een gevoel dat mijn lichaam tegen spuiten kan. Ik heb echt nog nooit een bijwerking gehad van een spuit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 (aangepast) Ja, dat is het hele idee van een vaccinatie. Om mij heen trouwens heeft niemand ergens last van. Beetje opgezette lymfe, that’s it. 18 januari 2022 aangepast door Labbers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 1 uur terug, TheRock zei: Daarom wacht The Rock wel eventjes, exact hetzelfde bij die 2e. Voelt toch vreemd iets in een gezond lichaam spuiten waarvan je weet dat je een paar dagen ziek gaat worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Ehm, dat ging niet zoals ik bedoelde. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Als je zo vaak volgespoten wordt, ga je er immuun van worden HG 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 6 minuten geleden, Achariya zei: Als je zo vaak volgespoten wordt, ga je er immuun van worden HG Je hebt er duidelijk ervaring mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 1 uur geleden, TheRock zei: Daarom wacht The Rock wel eventjes, exact hetzelfde bij die 2e. Voelt toch vreemd iets in een gezond lichaam spuiten waarvan je weet dat je een paar dagen ziek gaat worden. Je bent niet ziek toch? Je lichaam denkt dat je ziek bent en gaat een paar dode virussen te lijf. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar moest er wel om grinniken: @Achariyahad je dit al gezien?😂 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar moest er wel om grinniken: @Achariyahad je dit al gezien?😂 Ja topic was helaas al gesloten. 3 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Je hebt er duidelijk ervaring mee. Nou nee jij, jij hebt nergens last van toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 5 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Je bent niet ziek toch? Je lichaam denkt dat je ziek bent en gaat een paar dode virussen te lijf. The Rock noemt 3 dagen zwetend en rillend in bed toch wel behoorlijk ziek na die 2e vaccinatie 😅 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 The Rock ziet dat er as we speak 97 reacties staan op de FP onder dat overname bericht. Met dat soort aantallen zou je haast denken dat Danique weer terug van weggeweest is 😛 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 9 uren geleden, TheRock zei: The Rock ziet dat er as we speak 97 reacties staan op de FP onder dat overname bericht. Met dat soort aantallen zou je haast denken dat Danique weer terug van weggeweest is 😛 Hij is ook weer terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2022 10 uren geleden, TheRock zei: The Rock ziet dat er as we speak 97 reacties staan op de FP onder dat overname bericht. Met dat soort aantallen zou je haast denken dat Danique weer terug van weggeweest is 😛 Shit heb ik weer gemist😓 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Van de tweede vaccinatie ben ik wel een dagje of twee 'ziek' geweest. Maar van de booster gelukkig eigenlijk niet echt veel last gehad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Van de eerste twee vaccinaties had ik geen last. Van de booster heb ik aids gekregen. Iets met naalden tekort bij de prik locatie. 5 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Zowel bij m`n eerste vaccinatie als tweede vaccinatie was ik de dag daarna erg moe. (eerste ook spierpijn in schouder) Maar bij de booster had ik iets meer last, last van m`n schouder een aantal dagen en bij dag 2 kwam er hoofdpijn en vermoeidheid erbij. “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Ik heb bij de eerste twee prikken nergens last van gehad. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik er bij de booster ook niets van ga merken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten