Doornroosje Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 3 uren geleden, roastednerd zei: Je mag helaas niet te vaak berichten 'liken'. Dat vind ik dus echt flauw he, ik kreeg die melding dus ook al een paar keer omdat ik teveel leuk vind. Laat me liken! Ik vind dingen gewoon leuk! 5 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 1 uur geleden, Doornroosje zei: Dat vind ik dus echt flauw he, ik kreeg die melding dus ook al een paar keer omdat ik teveel leuk vind. Laat me liken! Ik vind dingen gewoon leuk! Zo schrijf je likken niet 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 25 minuten geleden, Achariya zei: Zo schrijf je likken niet HAHAHAHAHAHAHAHA ??? 1 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Op 10-1-2022 om 14:09, Jas zei: De bewuste keuze om geen vaccin te nemen vind ik een gebrek aan saamhorigheid, egoïstisch en kortzichtig. Ook vind ik dat mensen de verantwoordelijk hebben voor hun eigen acties en de consequenties daarvan moeten dragen. Derhalve vind ik de invoering van 2g+/2g ook geen probleem, dan worden er consequenties opgelegd aan degenen die alleen uit eigenbelang handelen en saamhorigheid beloond wordt. Al is het wel sneu voor de mensen die zich niet kunnen laten vaccineren. Maar die worden in deze situatie ook genaaid door toedoen van de wappies, dus veranderd er niks voor ze. Overigens snap ik ook dat een minister-president een voorbeeldfunctie heeft en wegkomen met "geen actieve herrinering hebben aan iets" geen goed voorbeeld is voor het nemen van verantwoordelijkheid. Daarom pleit ik ook een verbod in alle niet-essentiële-locaties voor politici. Tot dusver mijn aanzet tot polarisatie. Ja maar ik vraag me dan toch af of je oprecht denkt dat vaccineren een oplossing is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Overigens zal ik hier niet wederkeren tot mijn username in ere hersteld is. 2 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Op mn facebook pagina wordt er onterecht gezegd dat mijn erectie nogal klein is.( Bedankt Mam) Dit is nepnieuws en ik eis een erectificatie.. Ontzettend slechte grap.. maar ik moest m maken want ik verveel me. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 2 minuten geleden, AnandRampersad zei: Op mn facebook pagina wordt er onterecht gezegd dat mijn erectie nogal klein is.( Bedankt Mam) Dit is nepnieuws en ik eis een erectificatie.. Ontzettend slechte grap.. maar ik moest m maken want ik verveel me. Alstie niet helemaal in een mond past istie groot genoeg en anders jonger daten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 Een Jort die vaker post is mijn grootste wens voor 2022. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 19 uren geleden, Achariya zei: Istie bij jou soms ook zo KEIhard rocky? De vrouwtjes klagen iig nooit STEEN en been als The Rock hem naar binnen schuift 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 27 minuten geleden, Mr.Gans zei: Ik ga een stuk kaas eten. Hebben jullie tips wat ik erop kan doen, zout, peper, iets anders wat er goed bij is? Global, wat kan ik daar op doen? Wacht niet te lang, want ik heb honger. Sriracha of mosterd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 13 januari 2022 Delen Geplaatst: 13 januari 2022 54 minuten geleden, Mr.Gans zei: Ik ga een stuk kaas eten. Hebben jullie tips wat ik erop kan doen, zout, peper, iets anders wat er goed bij is? Global, wat kan ik daar op doen? Wacht niet te lang, want ik heb honger. Vijgen pasta en een lekkere wijn doet wonderen!!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 11 uren geleden, GlobalGuardian zei: Vijgen pasta en een lekkere wijn doet wonderen!!! Zozo, dat is culinair genieten dan. ?? “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 12 uren geleden, Mr.Gans zei: Ik ga een stuk kaas eten. Hebben jullie tips wat ik erop kan doen, zout, peper, iets anders wat er goed bij is? Global, wat kan ik daar op doen? Wacht niet te lang, want ik heb honger. Kijk die pattas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 20 minuten geleden, Noatak zei: Kijk die pattas Lekker tenenkaas op de kaas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 14 uren geleden, Mr.Gans zei: Ik ga een stuk kaas eten. Hebben jullie tips wat ik erop kan doen, zout, peper, iets anders wat er goed bij is? Global, wat kan ik daar op doen? Wacht niet te lang, want ik heb honger. Is dat een man op die rechter foto aan de rechter kant? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 16 uren geleden, Mr.Gans zei: Ik ga een stuk kaas eten. Hebben jullie tips wat ik erop kan doen, zout, peper, iets anders wat er goed bij is? Global, wat kan ik daar op doen? Wacht niet te lang, want ik heb honger. franse mosterd of pindakaas ligt eraan waar je aan toe bent maar beide erg lekker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 haha ik bedoel natuurlijk je moeder!!!!!! XD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 allez hè, vooruit dan maar, ik zal je moeder besparen deze ene vrijmibo. Ze zit wel steeds naast me sigaretten met me te delen terwijl ik op dit bushokje zit. Miss is ze je vader gwn zat. Ik weet het niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 ik ben dus twee weken geleden al geboosterd. Ik moest toen bukken, en kreeg hem van achter ingespoten, achter de Ahoy zegmaar. Hoort dit? Ik heb nog steeds last, kan niet zitten enzo. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Mooi plaatje, Steve. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 3 uren geleden, VerDikkieDik zei: ik ben dus twee weken geleden al geboosterd. Ik moest toen bukken, en kreeg hem van achter ingespoten, achter de Ahoy zegmaar. Hoort dit? Ik heb nog steeds last, kan niet zitten enzo. En ik vond het heel leuk om het te doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Wat is Steef de Jongh Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Aah leuk dat je mijn eerste ontmoeting met Doornroosje hebt vastgelegd 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 10 uren geleden, Noatak zei: Kijk die pattas Toch wel het hogere segment van wat je bij de Lidl kan krijgen 2 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 7 uren geleden, Mr.Gans zei: Dat heb je als je hen hun zin geeft. Want helemaal in het begin van de pandemie, wilden ze anale testen doen. Ja zo kan je ook een coronatest doen. Als je zo’n wattenstaaf in je kont roert en vervolgens in je mond doet, en geen stront proeft, heb je waarschijnlijk corona. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten