DunneDraak Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 16 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Dus er zijn een aantal forumleden waarmee je het wél wil proberen? Inshallah er is hoop. Misschien houdt ze net zoals Leroy wel een lijstje bij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 ⏰⏰⏰ Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Volgens mij staat alleen RobertAugustdeMeijer op dat lijstje 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 33 minuten geleden, Orangemic zei: Volgens mij staat alleen RobertAugustdeMeijer op dat lijstje Die kan een reversed gangbang doen met al die dames om zich heen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Misschien houdt ze net zoals Leroy wel een lijstje bij Zo is het. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 2 uren geleden, Orangemic zei: Volgens mij staat alleen RobertAugustdeMeijer op dat lijstje Iemand nog iets van hem vernomen? Op een fetisjforum of zo? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 13 minuten geleden, Reb3nga zei: Iemand nog iets van hem vernomen? Op een fetisjforum of zo? Bood een partner van hem zich niet aan voor een of andere seksthearapie ofzo 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Vandaag ook ff mijn updatje gehad van de 3g chip van Bill. Beetje jammer dat ik er vannochtend geen rekening mee had gehouden want ik had een iets te krap en te oud ondershirt aan met gaten erin. Oeps Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Dikzak! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Bood een partner van hem zich niet aan voor een of andere seksthearapie ofzo Haha ja, die vroeg honderden euro's per uur voor een of andere vage erotische-massage-therapie. Voor dat geld word ik ook graag sekswerker. Gouden business. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 1 uur terug, Labbers zei: Dikzak! Allemaal spieren, labbers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 januari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2022 5 uren geleden, DunneDraak zei: Misschien houdt ze net zoals Leroy wel een lijstje bij Nog eentje waar je niet op staat? 3 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 1 uur terug, Labbers zei: Dikzak! Lelijkerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 19 minuten geleden, LeroyDogg zei: Nog eentje waar je niet op staat? Is dat positief of negatief Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 (aangepast) Ik doe dit niet voor de ''cloud'' maar de reden dat ik hier nu pas mee naar buiten kom is omdat ik het eerst zelf heb moeten verwerken en betreffend persoon zich in een scheve machtsverhouding ten opzichte van mij bevindt en ik niet mijn pu-carrière op het spel wilde zetten, maar bij deze weiger ik langer te zwijgen. User ''Avant_La_Lettre'' heeft een aantal jaar geleden een grap over zijn piemel tegen mij gemaakt, toen ik minderjarig was. Hij heeft daarbij ook mijn billen aangeraakt. 17 januari 2022 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Pip_Boy_J doe even posten dan! Ik zie je wel. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Kan iemand mij vertellen waar bnwr gebleven is? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 54 minuten geleden, Arendjan zei: Ik doe dit niet voor de ''cloud'' maar de reden dat ik hier nu pas mee naar buiten kom is omdat ik het eerst zelf heb moeten verwerken en betreffend persoon zich in een scheve machtsverhouding ten opzichte van mij bevindt en ik niet mijn pu-carrière op het spel wilde zetten, maar bij deze weiger ik langer te zwijgen. User ''Avant_La_Lettre'' heeft een aantal jaar geleden een grap over zijn piemel tegen mij gemaakt, toen ik minderjarig was. Hij heeft daarbij ook mijn billen aangeraakt. Sorry hoor, maar als je niet van dat soort aandacht gediend bent moet je maar niet zulke korte rokjes dragen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 53 minuten geleden, Arendjan zei: Ik doe dit niet voor de ''cloud'' maar de reden dat ik hier nu pas mee naar buiten kom is omdat ik het eerst zelf heb moeten verwerken en betreffend persoon zich in een scheve machtsverhouding ten opzichte van mij bevindt en ik niet mijn pu-carrière op het spel wilde zetten, maar bij deze weiger ik langer te zwijgen. User ''Avant_La_Lettre'' heeft een aantal jaar geleden een grap over zijn piemel tegen mij gemaakt, toen ik minderjarig was. Hij heeft daarbij ook mijn billen aangeraakt. * Clout.. met een t. Geen dank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 51 minuten geleden, Arendjan zei: Kan iemand mij vertellen waar bnwr gebleven is? Volgens mij staat hij in de "topleden" sectie als "AlCheMist". Wat haast een nog pijnlijkere naam is dan Pip-Boy-J 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 29 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Volgens mij staat hij in de "topleden" sectie als "AlCheMist". Wat haast een nog pijnlijkere naam is dan Pip-Boy-J Nouja, ik heb hem een hele tijd al gemist. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Op 16-1-2022 om 17:46, Hardcore_gamer zei: Leef je onder een steen? Wie ligt er onder The Rock? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 4 uren geleden, TheRock zei: Wie ligt er onder The Rock? Ronnie de Rockette? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 5 uren geleden, TheRock zei: Wie ligt er onder The Rock? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten