Ga naar inhoud

Ondergewaardeerde games


kevinkraakman1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

The witcher 2. De game heeft heel goed gescoord, zowel commercieel als reviews, maar niet het commerciële succes behaald die het in potentie wel heeft. Puur en alleen omdat Skyrim hetzelfde jaar uitkwam. Luister mensen. The Witcher 2 is op alle, maar ook echt op alle fronten, beter dan Skyrim.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een game dat je speelt om het verhaal en de epische sfeer die er rondt hangt is geweldig! De gameplay is een beetje old school maar is zeker niet slecht. ik heb hem voor 20 euro gekocht en daar heb ik zeker geen spijt van. Dus als je een game wilt met een episch verhaal en van thriller houdt is dit echt een geweldige game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet mee eens. Skyrim gaf heel veel vrije tijd, wat je wou doen, etc. Bij Witcher 3 ben ik bij het 1e stadje in de bomen al zo'n 4x overnieuw begonnen omdat het me niet boeide, ik het verhaal niet meer snapte, geen idee waar ik heen moest vanwege het accepteren van veel quest, etc. Als ik zou moeten kiezen tussen Skyrim of The Witcher (2), kies ik toch echt voor Skyrim.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The witcher 2 is idd geen game die je handje vasthoud de hele tijd. Het is een echte volwassen rpg die er vanuit gaat dat de speler niet dom is. De reden waarom ik The witcher 2 boven skyrim zet, is omdat The witcher 2 gewoon beter is op de belangrijkste pijlers voor een rpg (voor mij dan): - Graphics (hier kan je gewoon niet omheen, Witcher 2 op max graphics is de mooiste die ik ooit gezien heb) - Story: Een ingewikkeld en volwassen verhaal vol met politieke intriges. - Gameplay: De belangrijkste, Dit is het punt waar skyrim echt tekort schiet en The witcher 2 schittert. Tactische combat waarbij je echt moet nadenken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal ben ik zelf niet onder de indruk van, maar ik ben natuurlijk zelf niet ver gekomen. De graphics waren zeker mooi, veel mooier dan die van Skyrim ( zelfs met die PC mod), maar om nou te zeggen het mooiste wat je ooit gezien hebt. Gameplay: Ik vond het tactische wel mee vallen, gewoon op een enemy lopen, beetje ontwijken, af en toe wat magie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste keer was easy, omdat ik niet echt wist wat ik moest verwachten van The Witcher 2. Dat vond ik vrij simpel, maar toen kwam ik bij een zo'n ventje op die toren (tijdens het aanvallen van het kasteel) waarvan je kan kiezen of je hem afmaakt of niet. Had hem toen afgemaakt, maar toen had ik 2 maanden niet gespeeld en ben ik overnieuw begonnen op hard. Met die savefile kom ik telkens bij dat dorpje maar zoals al eerder gebeurd, te lang niet gespeeld > opnieuw beginnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...