Ga naar inhoud

Ondergewaardeerde games


kevinkraakman1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk eerder uitstervend, vroeger heb ik enorm veel rts gespeeld. Age of empires C&C red alert etc. Maar er is gewoon minder waardering voor en dat is jammer. Waar ik op wacht is een goeie rts op de smartphone! Dat kan makkelijk, en ik durf te wedden dat je het nog lekker kan laten spelen ook. C&C gaat tegenwoordig door als free to play dus hey, waarom niet op de smartphone? Normaal laat ik telefoon gaming voor wat het is maar een rts lijk me echt cool.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gladius met stip op nummer 1. Werd ook wel de beste Xbox game genoemd die niemand speelde. Nog steeds de beste game waar je een gladiatoren school kan aansturen omdat de game enig in zijn soort is. Er is nooit maar iets geweest wat daar op leek. Was echt fantastisch om gladiatoren te trainen en te laten vechten in arenas. De game had zat fouten, maar aangezien er niets was om het mee te vergelijken is het makkelijk te vergeven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste?! Ik vond die serieus geen zak aan. Er zat nul variatie in de gameplay. Je herhaalde gewoon een stuk of negen keer dezelfde stappen om dan weer een gast te killen. En als anti-climax een eindbaas die je verslaan kunt met twee vingers in de neus. Het verhaal... welk verhaal?! Terecht ondergewaardeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze game was helemaal niet ondergewaardeerd, er waren nieuws en filmpjes al tijden voor de game uitkwam en hij was fantastisch beoordeeld, en verder vinden veel mensen dit een van de of zo niet de beste Assassins Creeds die er is. En de gameplay in elke Assassins Creed is herhaling, gewoon counteren. Ik zou zeggen dat elke Assassins Creed over gewaardeerd is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer kan ik niet reageren onder een eerdere post... FIX DIE REAGEER-BUG PU! @ DeValk De combat is inderdaad altijd maar counteren. Maar AC2 en latere delen hadden tenminste wat variatie in de gameplay. Bij AC1 was het echt telkens: verzamel informatie, luister die af, kill dat gastje. En dat telkens in die volgorde, 9 KEER! Dat deden AC2 en de daarop volgende delen dan veel beter. Wel moet ik zeggen dat ik wat teleurgesteld ben door AC3. Ze zeiden dat ze het vechten op de schop hadden gedaan, maar je bent nog steeds aan het counteren... Bij de volgende AC verwacht ik ECHT een evolutie in de combat, anders koop ik die ook niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...