Ga naar inhoud

Ondergewaardeerde games


kevinkraakman1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja, Mirror's Edge was klote om in te vechten (en zo was het ook bedoeld), maar het free running werkte allemaal niet zo soepel als dat ik had gehoopt of zoals Maarten's review probeerde je doen te geloven. Volgens Maarten kwam je echt in een flow en zouden de markante rode elementen in de omgeving je helpen vloeiend door te blijven rennen. In de praktijk stond ik de helft van de tijd stil en om me heen te kijken waar ik in GODSNAAM heen moest...
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Resonance of Fate. Erg vette RPG, maar slechte timing van release: vlak voor FFXIII - Mirror's Edge. Wow, die game was anders en zo sfeervol. Bedoelt als trilogie, maar het vervolg zal er waarschijnlijk nooit komen >_< - MGS2 Ik vond het vet. -Castlevania Lords of Shadow Zo fokking vet. Uren aan gameplay, prachtige omgevingen, mooi verhaal... Niet zo lang meer voor het vervolg gelukkig ^^
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Net iets langer dan 10 jaar geleden, maar Gladius is een van de meest ondergewaardeerde games. Was beschikbaar voor xbox, gamecube en PS2. Een game waarin je een gladiatoren school runt, met turn based combat. op zich niet mijn favoriete systeem, maar de sfeer en het originele concept van een gladiatoren school runnen waren fantastisch. Je stelt je school samen met gladiatoren die je zelf kiest. Legionaires, secutors, murmillos, samnites, centurions, barbarians, archers, peltasts, en ook fantasie figuren zoals satyrs, minotaurs, berserkers, en ook dieren zoals wolven en beren. Afwisselende speltypes, veel equipment en skills maken het tot een game die lang leuk blijft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...