roastednerd Geplaatst: 31 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2022 Groepjes hebben sowieso minder health dan solo summons, en dan vooral de named ashes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Heb ook eindelijk Magrit verslagen. En begin ook eindelijk beetje de handigheid in te krijgen. Ik moet bekennen dat ik flink wat uur heb gespeeld zonder door te hebben dat er een sprintknop was ??????????? 1 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Entropy Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 Ik heb het mage kasteel uitgespeeld (die vliegende sorceres met haar steen) en begin mij echt af te vragen waar ik nu heen moet gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 6 uren geleden, Entropy zei: Ik heb het mage kasteel uitgespeeld (die vliegende sorceres met haar steen) en begin mij echt af te vragen waar ik nu heen moet gaan. In het noorden van het meer in een kloof is een soort trap, daar kan je omhoog om verder te gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 april 2022 Delen Geplaatst: 3 april 2022 6 uren geleden, Entropy zei: Ik heb het mage kasteel uitgespeeld (die vliegende sorceres met haar steen) en begin mij echt af te vragen waar ik nu heen moet gaan. Ik ben na het mage kasteel naar Caelid gegaan. Heb daarnaast ook dat underground stuk in east limgrave gedaan. Uiteindelijk moet je inderdaad naar Altus Plateau via die lift of via een of andere tunnel zoals alle finger crones je op dit moment wel zullen vertellen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 https://www.youtube.com/watch?v=MQsp7ozg24c 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Heb meerdere van die White Mask gasten neergeklapt met een hamer, zal ze leren om mij maidenless te noemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 april 2022 Delen Geplaatst: 22 april 2022 (aangepast) Ik heb het ondertussen wel een beetje gehad met Elden Ring en speel meer omdat ik het graag uit wil spelen dan dat ik er echt nog plezier in heb. Heb ondertussen 70 uur in het spel zitten, en zit nu bijna op het einde. Het begint allemaal een beetje monotoon aan te voelen. Nieuw gebied -> map vinden -> paar dungeons doen -> wat kerken tegenkomen -> paar invaders -> eindbaasje hier eindbaasje daar -> nieuw gebied. Vroeger had ik het waarschijnlijk prachtig gevonden dat ik ontzettend veel content had en ik waar voor mijn geld kreeg. Tegenwoordig hoor ik bij het werkende gedeelte van de bevolking, en vind ik een game die na 40 / 50 uur klaar is eigenlijk een stuk fijner. Had hier bij AC Valhalla ook last van. 22 april 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 april 2022 Delen Geplaatst: 22 april 2022 33 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Tegenwoordig hoor ik bij het werkende gedeelte van de bevolking, en vind ik een game die na 40 / 50 uur klaar is eigenlijk een stuk fijner. Had hier bij AC Valhalla ook last van. Helemaal mee eensch. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.