Entropy Geplaatst: 20 maart 2022 Delen Geplaatst: 20 maart 2022 Ik dacht dat we in contact zouden blijven... 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Wie? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 The Rock begint zich nu af te vragen of PU wel echt bestaat… 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 ?♂️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Op 22-3-2022 om 00:07, TheRock zei: The Rock begint zich nu af te vragen of PU wel echt bestaat… PU is een idee, zoals de hel, of Drenthe 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Zojuist, Doornroosje zei: PU is een idee, zoals de hel, of Drenthe Wat overigens hetzelfde is 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 13 uren geleden, Doornroosje zei: Wat overigens hetzelfde is Hey ! Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Veel plezier in je betaalbare koophuis! O wacht! Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Kopen is sowieso wel wat makkelijker als je tot je 25ste bij mama woont en daardoor kunt sparen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Ik weet dat het een grapje is. Maar ik heb in die tijd ook deels voor mijn moeder gezorgd en kostgeld betaald....? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Veel plezier in je betaalbare koophuis! O wacht! Vraag en aanbod. Leuk dat huizen in Drenthe goedkoop zijn maar dat komt gewoon omdat helemaal niemand er wil wonen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 14 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Vraag en aanbod. Leuk dat huizen in Drenthe goedkoop zijn maar dat komt gewoon omdat helemaal niemand er wil wonen. Klopt, omdat er rare waanbeeld vanuit de rest van Nederland is dat het hier allemaal ruk is. (Toch gaat men hier massaal op binnenlandse vakantie?). Ik vind dat prima overigens. Meer ruimte voor mij Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Stockholmsyndroom. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 8 uren geleden, DunneDraak zei: Ik weet dat het een grapje is. Maar ik heb in die tijd ook deels voor mijn moeder gezorgd en kostgeld betaald....? En dat kostgeld is even hoog als mijn huur? Ander verhaal wel als je mantelzorger bent. Maar dat laat ik even buiten beschouwing omdat dat geen “normale” situatie is die voor de rest van NL geldt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 7 uren geleden, DunneDraak zei: Klopt, omdat er rare waanbeeld vanuit de rest van Nederland is dat het hier allemaal ruk is. (Toch gaat men hier massaal op binnenlandse vakantie?). Ik vind dat prima overigens. Meer ruimte voor mij Nouja vakantie is ook wel anders dan wonen. Rust, natuur, leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet kunnen wonen. Niks tegen Drenthe overigens (mijn eerdere opmerking was een goedkope grap die mensen bv ook vaak over Limburg maken), maar voor mij zou het compleet onlogisch zijn om daar te gaan wonen. Heb helemaal geen binding met dat gebied, geen familie, geen vrienden. Dus alleen voor een huis zou onzin zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 57 minuten geleden, Doornroosje zei: Nouja vakantie is ook wel anders dan wonen. Rust, natuur, leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet kunnen wonen. Niks tegen Drenthe overigens (mijn eerdere opmerking was een goedkope grap die mensen bv ook vaak over Limburg maken), maar voor mij zou het compleet onlogisch zijn om daar te gaan wonen. Heb helemaal geen binding met dat gebied, geen familie, geen vrienden. Dus alleen voor een huis zou onzin zijn. Ik wil wel met je binden anders 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Op 23-3-2022 om 18:33, MartinVerschoor zei: ?♂️ ?? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 8 uren geleden, Doornroosje zei: Nouja vakantie is ook wel anders dan wonen. Rust, natuur, leuk voor een paar dagen, maar ik zou er niet kunnen wonen. Niks tegen Drenthe overigens (mijn eerdere opmerking was een goedkope grap die mensen bv ook vaak over Limburg maken), maar voor mij zou het compleet onlogisch zijn om daar te gaan wonen. Heb helemaal geen binding met dat gebied, geen familie, geen vrienden. Dus alleen voor een huis zou onzin zijn. The Rock heeft wel eens aan vrienden voorgesteld of we niet met zijn allen die kant op konden verhuizen, dan is het leuk wonen daar ? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 12 uren geleden, TheRock zei: The Rock heeft wel eens aan vrienden voorgesteld of we niet met zijn allen die kant op konden verhuizen, dan is het leuk wonen daar ? Dan verhuis ik naar Limburg 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Grapje steen xoxo 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Grapje steen xoxo The Rock wil graag een beetje bij zijn voorouders in de buurt gaan wonen, de Hunnebedden. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Dan verhuis ik naar Limburg Je bent welkom sgat❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 Denk ik althans, ik woon er al 8 jaar niet meer xoxo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 maart 2022 Delen Geplaatst: 25 maart 2022 35 minuten geleden, Doornroosje zei: Denk ik althans, ik woon er al 8 jaar niet meer xoxo Je moeder heeft vast nog wel een slaapkamer over toch Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 (aangepast) Op 25-3-2022 om 16:34, Doornroosje zei: Denk ik althans, ik woon er al 8 jaar niet meer xoxo Zal wel goed komen, DunneDraak is blank. In Schinveld / Brunssum zijn het vooral niet-blanke allochtonen (iedereen van boven de rivieren) waar men moeite mee heeft. 30 maart 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.