DunneDraak Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Zal wel goed komen, DunneDraak is blank. In Schinveld / Brunssum zijn het vooral niet-blanke allochtonen (iedereen van boven de rivieren) waar men moeite mee heeft. Maar ik spreek de taal niet hè Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 mei 2022 Delen Geplaatst: 11 mei 2022 Wat is het nut van dit topic? Is het de vraag beantwoorden waarna er een slotje op kan, of is het meer de bedoeling dat er slap geluld wordt net als b.v. in het CdAB? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Ja. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 In dat geval hebben we meer comments van jou nodig Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 Laat dat maar aan mij over! ? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 juli 2022 Delen Geplaatst: 13 juli 2022 De expert! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 *doet Kezman gesture* Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 november 2022 Delen Geplaatst: 12 november 2022 Ik moest denken aan dit meme-format, maar ik weet 'm niet goed in te vullen. Heb het toch een soort van geprobeerd 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 februari 2023 Delen Geplaatst: 1 februari 2023 Op 21-1-2023 om 06:34, Mr_G zei: Mijn stuk over AJ en Avant niet gepost? Van AJ durf ik zeggen dat hij zo intekligent is, dat hij al mijn grenzen kent. En van Avant durf ik zeggen dat zijn klassevolle houding, hem verbiedt platvloers, laag puberaal gedrag te vertonen. Waardoor Avant redelijk gemakkelijk te vertrouwen is. Maar ik durf niet zeggen dat het vrienden zijn, dat durf ik alleen van Mindless. ? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 18 oktober 2023 Delen Geplaatst: 18 oktober 2023 The Rock heeft nog even zitten denken met zijn gespierde hersenen… maar bestaat de PU eigenlijk wel echt? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GebruikerT1000 Geplaatst: 9 november 2023 Delen Geplaatst: 9 november 2023 Op 18-10-2023 om 20:28, TheRock zei: The Rock heeft nog even zitten denken met zijn gespierde hersenen… maar bestaat de PU eigenlijk wel echt? 🤯 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.