Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

The Unfinished Swan Een bijzonder mooi spel, met innovatieve gameplay en prachtige vormgeving. Het had me niets verbaasd als iemand me had verteld dat dit gemaakt zou zijn door thatgamecompany, zo goed is het. Cijfer: 9,1 Rage Het verhaal stelt werkelijk niets voor en dat is jammer, want de prachtige setting (Wasteland, zoals in Fallout, maar dan meer sci-fi) heeft potentie tot een sterke verhaallijn. Gelukkig is daar de gevarieerde gameplay, die ervoor zorgt dat knallen leuk blijft en zelfs autorijden vermakelijk wordt. Al met al geen bijster originele, maar toch solide game. Cijfer: 8,3 Gears of War 2 De eindbaas was ruk, maar de rest van het spel viel me goed mee. Het eerste deel wist me niet te bekoren wegens de wel erg depressieve insteek, gelukkig heeft deel 2 een wat beter ontwikkeld karakter en is er dus ruimte voor humor, ligt de nadruk meer op set-pieces en is het spel in co-op explosieve fun. Geen meesterwerk, maar ben wel benieuwd naar deel 3 en Judgment. Cijfer: 8,0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shinobi (ps2) echt de lastigste game die ik in tijden gespeeld heb. De laatste eindbaas heeft me 30+ uur gekost en ik kon 3 dagen mijn ps2 niet uit zetten omdat bij hem komen al lastig genoeg was en er niet gesaved kan worden. Ieder level heeft slechts 1 check point, en dat is als je de eind baas bereikt. Maar hij is dood de fucker!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

@orangemic SPOILER ALERT!!!!!! Connor groef geen graf voor iemand, maar voor iets: de sleutel die Desmond later terug zou vinden om zo de poort te kunnen openen. Het graf waar Connor de sleutel inlegde was die van de zoon van Achilles: Connor Davenport. Vandaar dat Achilles in plaats van zijn indaanse naam, de naam 'Connor' gaf aan Connor (want dat was ook de naam van zijn vroeg overleden zoon). Daarbij werd het wel degelijk duidelijk dat Desmond's dood nogal wat betekende voor het einde van de wereld. Die werd namelijk voorkomen dankzij hem (ook al was het een gok van 'm). SPOILER ALERT!!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...