Roald Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Catch the Bowling Balls (PS4). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Legends of Talia: Arcadia (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maniak Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Speel je al deze spellen binnen tien minuten uit? Anders begrijp ik niet waarom je er telkens een apart bericht voor moet schrijven. Tenzij je XP probeert binnen te harken, maar ik hoop van niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Dit dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Ik denk in alle eerlijkheid, als je er goed naar kijkt van verschillende standpunten, deze vergelijkt en echt neutraal en objectief blijft. Je de conclusie kan trekken dat niemand dit echt boeid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Als je goed bent kun je deze games inderdaad tussen tussen de 5 en 15 min uitspelen. En waarom zou ik moeten leveren? Ik ben al lang level 40 (max)! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 '' als je goed bent '' Vind dat wel mooi! die games stellen echt niks voor en zijn pure cash grabs voor 1/2 euro. 11 golden trophys 1 plat, en klaar is kees. Perfect voor een trophy hunter. Maar zeg aub niet als je goed bent. hahahhaah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Ja die opmerking doet me vrij weinig want ik ben niet bepaald een gamer en trophy hunten lijkt me al helemaal zonde van mijn tijd dus nogal wiedes dat ik niet zo goed ben in gamen. Mijn vingers hebben weer andere talenten :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 13 augustus 2021 Delen Geplaatst: 13 augustus 2021 Nice, MacDonalds Frietsaus dlc lijkt me ook wel lachen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 17 oktober 2021 Delen Geplaatst: 17 oktober 2021 Echt? Hmm miss koop ik die wel eens, thnx voor de tip Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 17 oktober 2021 Delen Geplaatst: 17 oktober 2021 Metroid Dread. GOTY voor mij, heb genoten, nu beginnen aan m’n tweede run op hard mode, ben benieuwd, normal mode was al pittig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 17 oktober 2021 Delen Geplaatst: 17 oktober 2021 deathloop + platinum. Erg toffe game + geinig trophy list. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 17 oktober 2021 Delen Geplaatst: 17 oktober 2021 N64 conker's bad fur day samen met een maat. Ok dit spel heeft echt wel wel leuke dingen, het verhaal is heerlijk slecht en grappig en tijdens het spelen maak je van ales mee en doe je veel verschillende dingen. Fijne is er ook zeker van dat als je hem uit speelt je meteen alles gehaald hebt, er valt niks te missen of te verzamelen. Maar de graphics zijn verschrikkelijk. Vaak erg donker en te vaag, niet scherp genoeg om goed dingen van de achtergrond te onderscheiden. Nu vind ik dat wel al snel met n64 graphics. En er is nauwelijks sturing in de game. Zoek het maar uit, geen leidraad on te volgen niks. Dan als ergste de besturing, verschrikkelijk. En dan nog met een n64 controller. Snap dat deze games destijds veel teweeg bracht, maar denk niet dat veel mensen dit spel telkens zullen oppakken om te spelen zoals bij bijvoorbeeld mario 64. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 oktober 2021 Delen Geplaatst: 18 oktober 2021 Inderdaad, graphics zijn spuuglelijk en vraag me af of iemand het vroeger ooit mooi gevonden heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 18 oktober 2021 Delen Geplaatst: 18 oktober 2021 Die heeft nooit een game gespeeld vroeger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gtagekker Geplaatst: 18 oktober 2021 Delen Geplaatst: 18 oktober 2021 Wow in een week uitgespeeld. Netjes hoor ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NextGenDonkey Geplaatst: 31 december 2021 Delen Geplaatst: 31 december 2021 Halo Infinite Campagne zojuist uitgespeeld op normaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NextGenDonkey Geplaatst: 3 januari 2022 Delen Geplaatst: 3 januari 2022 Crash Bandicoot 4 uitgespeeld en dan zeggen ze dat je bij Dark Souls games vaak dood gaat. Man,man,man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 10 januari 2022 Delen Geplaatst: 10 januari 2022 The Rock heeft in 16 fases na een jaar Gears 5 vanavond uitgespeeld ? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Deze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 april 2022 Delen Geplaatst: 30 april 2022 It takes Two Mijn GOTY van 2021 Mafia 1 remastered Tof verhaal & setting, controls zijn wel een minpunt. En op de een of andere manier hebben ze die hitboxen niet juist afgesteld of zo. Regelmatig het magazijn van mijn Tommy gun op een vijand leeggeschoten, waarna hij zich weer gewoon verstopte achter zijn cover. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 mei 2022 Delen Geplaatst: 21 mei 2022 Sifu. Platinum ook. Wat was dat een lastige game, maar zooo vet! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 juni 2022 Delen Geplaatst: 14 juni 2022 The Rock is net klaar met Tunic. Een paar keer die eindbaas geprobeerd, niet zo’n zin in, dus voor het echte einde van Wijsheid gegaan. Wat een gave ervaring deze game. Prachtig hoeveel verstopte geheimen er in zitten, en vast nog vele die The Great One nooit ontdekt heeft. Pareltje dit! Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 28 september 2022 Delen Geplaatst: 28 september 2022 The Rock heeft net Zelda: Link’s Awakening uitgespeeld. Lekkere game, na Tunic deze gehaald en in een paar fases uitgespeeld na op vakantie te zijn begonnen. Tof spelletje! 2 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.