Roald Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Watch Dogs: Legion (PS4). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 9 november 2020 Delen Geplaatst: 9 november 2020 Vanquish (PS4). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 11 november 2020 Delen Geplaatst: 11 november 2020 Yep inclusief platinum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 12 november 2020 Delen Geplaatst: 12 november 2020 Rage 2 Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb hier eigenlijk meer lol mee gehad dan met Doom Eternal, ondanks dat dat ongetwijfeld de betere game is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 15 november 2020 Delen Geplaatst: 15 november 2020 Far Cry 3: Classic Edition (PS4) Moet een beetje de dagen vullen tot de next gen en wil niet echt aan wat nieuws beginnen. Had deze nog nooit gespeeld, dus dacht goh, slinger hem eens aan en dan zie ik wel. Voor ik er erg in had al uitgespeeld. Wat een topper! De hoogtijdagen van Ubisoft. Toen overdaad nog geen probleem was... Wel zin in deel 6 nu! Had de serie nog nooit gespeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Call of Duty: Black Ops Cold War (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gamenoodles Geplaatst: 17 november 2020 Delen Geplaatst: 17 november 2020 Days gone, leuke game alleen wel een beetje makkelijk had echt geen enkel probleem om hem op hard uit te spelen. Er zitten net teveel bugs in om hem een gold award te geven dus krijgt het van mij een 8.6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 18 november 2020 Delen Geplaatst: 18 november 2020 The Rock heeft een soort van The Stanley Parable uitgespeeld. Al kan The Great One niet echt stellen dat hij uitgespeeld is, want... nou ja, fuck it, deze mindfuck gaat The People’s Champion niet eens proberen uit te leggen aan zijn Millions aaaaaand Millions of fans hier op PU.nl. Dus bij deze, The Rock is de eerste en enige die hem ooit uitgespeeld heeft, punt. Pareltje wel, goldaward, nette 9. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iamawesome21 Geplaatst: 20 november 2020 Delen Geplaatst: 20 november 2020 Alice Madness Returns, een vergeten pareltje, vond m erg leuk en lekker duister. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sNik85 Geplaatst: 20 november 2020 Delen Geplaatst: 20 november 2020 Horizon zero dawn incl. The frozen wilds Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 22 november 2020 Delen Geplaatst: 22 november 2020 Spider-man: Miles Morales. Wauw, boven verwachting. Op één na goty! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 23 november 2020 Delen Geplaatst: 23 november 2020 Astro’s Playroom (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 5 december 2020 Delen Geplaatst: 5 december 2020 Detroit: Become Human Een tenenkrommend spel dat geen enkel minuut onbenut laat om zijn oppervlakkige thematiek erin te hameren, waardoor personages nooit kunnen uitstijgen boven datgene waar ze symbool voor staan en het verhaalverloop (ongeacht de keuzes die je maakt) altijd voor de hand liggend blijft. Cijfer: 4,3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Borderlands 3, heb er bijna niks van gemerkt, beetje schieten, beetje rennen, eindbaas en klaar. Net alsof ik een korte dlc gespeeld heb. Matchmaking, levelen en new game plus zijn ook een stuk kutter dan deel 2 en het verhaal is nauwelijks een verhaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRussian Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Mafia definitive edition. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Entropy Geplaatst: 8 december 2020 Delen Geplaatst: 8 december 2020 Heb net resident evil 2 remake uitgespeeld, en daar kakt de game ook een beetje in na de eerste act Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 10 december 2020 Delen Geplaatst: 10 december 2020 Horizon Zero Dawn. Waar ik er in 2017 niet echt in kwam, heb ik nu wat volgehouden en moet eerlijk bekennen dat ik me wel heb vermaakt met de game, schrijfwerk is niet altijd even goed en de NPC’s voelen leeg aan maar de mooie wereld en de mechanische dieren maken veel goed, vooral de gevechten met beesten als de Rockbreaker, Thunderjaw en Stormbird zijn een waar spektakel. Het verhaal is ook mooi gedaan. 8,5/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 29 december 2020 Delen Geplaatst: 29 december 2020 The Rock is net klaar met Brothers: a Tale of Two Sons. Gratis op PS Now, 3 uurtjes, mooi verhaal en concept, The Great One geeft het een 8,2. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gamenoodles Geplaatst: 3 januari 2021 Delen Geplaatst: 3 januari 2021 Heb gisteren even snel the Walking dead: Michonne uitgespeeld. Als interactieve film krijgt het een 9, maar echt een game kan je het niet noemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 3 januari 2021 Delen Geplaatst: 3 januari 2021 The Rock heeft eindelijk The Dark Pictures Anthology: Little Hope uitgespeeld, The Great One moest er even de tijd voor vinden. Lekker interactief horror vermaak, The Most Electrifying Man op PU.nl geeft het een 7,9. Verhaal beter dan Man of Medan, maar minder eng. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 14 januari 2021 Delen Geplaatst: 14 januari 2021 Assassin’s Creed: Valhalla (PS4). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NLPower Geplaatst: 14 januari 2021 Delen Geplaatst: 14 januari 2021 Man eater incl platinum #36. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Spider-Man: Miles Morales (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 21 januari 2021 Delen Geplaatst: 21 januari 2021 Resident Evil 3 Remake. Vermakelijk maar wat kort. Voelde meer als action game aan, RE2 Remake had veel meer dat benauwende. Toch heeft The Rock zich er een prima 10u op het gemak mee vermaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 25 januari 2021 Delen Geplaatst: 25 januari 2021 Bugsnax (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.