Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Far Cry 3: Classic Edition (PS4) Moet een beetje de dagen vullen tot de next gen en wil niet echt aan wat nieuws beginnen. Had deze nog nooit gespeeld, dus dacht goh, slinger hem eens aan en dan zie ik wel. Voor ik er erg in had al uitgespeeld. Wat een topper! De hoogtijdagen van Ubisoft. Toen overdaad nog geen probleem was... Wel zin in deel 6 nu! Had de serie nog nooit gespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock heeft een soort van The Stanley Parable uitgespeeld. Al kan The Great One niet echt stellen dat hij uitgespeeld is, want... nou ja, fuck it, deze mindfuck gaat The People’s Champion niet eens proberen uit te leggen aan zijn Millions aaaaaand Millions of fans hier op PU.nl. Dus bij deze, The Rock is de eerste en enige die hem ooit uitgespeeld heeft, punt. Pareltje wel, goldaward, nette 9.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Horizon Zero Dawn. Waar ik er in 2017 niet echt in kwam, heb ik nu wat volgehouden en moet eerlijk bekennen dat ik me wel heb vermaakt met de game, schrijfwerk is niet altijd even goed en de NPC’s voelen leeg aan maar de mooie wereld en de mechanische dieren maken veel goed, vooral de gevechten met beesten als de Rockbreaker, Thunderjaw en Stormbird zijn een waar spektakel. Het verhaal is ook mooi gedaan. 8,5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...