Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Bloodborne. Was een stuk beter te doen dan verwacht. In het begin even doorbijten maar daarna nooit heel moeilijk meer. Vond het eerst ook niet zo leuk, maar ben het langzaam aan gaan waarderen. Wie weet wordt Demon Souls de volgende, maar ik kijk het nog even aan.
Geplaatst:
Lonely Mountains: Downhill - Eldfjall Island ..tikkeltje makkelijker dan de basiscontent, maar nog steeds erg goed en leuk om te spelen. Meerdere 1e plaatsen op de Leaderboards momenteel, ben benieuwd voor hoe lang... ^^
Geplaatst:
Devil May Cry 5 De cutscenes waren zo debiel en over de top dat ik meermaals hardop moest lachen en de combat was heerlijk snel en voldoenend, zelfs wanneer ik geen idee had wat ik aan het doen was.
Geplaatst:
Resident Evil 7 De tweede helft van het spel is meer actiegericht, terwijl ik het engere, meer geaarde eerste helft een stuk sterker vond. Toch blijft het verhaal boeien, is de gameplay vermakelijk en blijft de sfeer sterk, ook al was mijn einde lichtelijk tenenkrommend. Cijfer: 8,5

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...