madeliefste Geplaatst: 26 januari 2021 Delen Geplaatst: 26 januari 2021 Ik speel zelden nog games uit. maar ik ben met een dappere poging bezig om de volgende games uit te spelen: Cyberpunk2077 Subnautica Dark souls 3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 27 januari 2021 Delen Geplaatst: 27 januari 2021 Fallout 4. Op wat sidequests na (zoals die Cappy in a Haystack quest) de game goed doorgrond. Settlements snel klaar mee, maar de rest vond ik toch best vermakelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 28 januari 2021 Delen Geplaatst: 28 januari 2021 AC: Valhalla en Final Fantasy 7 Remake. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 1 februari 2021 Delen Geplaatst: 1 februari 2021 AC Valhalla, Bugsnax, Demons Souls, en Resident Evil 7 sinds Miles Morales. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 2 februari 2021 Delen Geplaatst: 2 februari 2021 Spider-Man Remastered (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 7 februari 2021 Delen Geplaatst: 7 februari 2021 The Rock is net klaar met zijn eerste uitgespeelde Xbox game ooit. Ori and the Blind Forest. Even laten bezinken dit grandioze avontuur, en dan over een tijdje eens beginnen aan deel 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SpAcEkEes Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 The Medium van de week uitgespeeld. Toffe game, alleen geen 60 euro tof! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Laatste was Tearaway Unfolded op de Ps5 uitgespeeld, backlog game. Nu nog steeds bezig met Days Gone op Ps5. Momenteel 40 uur in zitten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rpenning Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Ik heb net nioh 2 uitgespeeld in ieder geval ng ik geloof dat die game tot 4ng+ gaat ofzo dus heb nog even. Maar tering wat is die game moeilijk darksouls en bloodborne zijn er niks bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maikush Geplaatst: 9 februari 2021 Delen Geplaatst: 9 februari 2021 Immortals Fenyx Rising. Toffer dan verwacht. Oh, en laatst even een nieuwe Skyrim playthrough met 200+ mods. Altijd leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 10 februari 2021 Delen Geplaatst: 10 februari 2021 Control UE (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maikush Geplaatst: 11 februari 2021 Delen Geplaatst: 11 februari 2021 God of War. Holy fuck wat een goede game! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Spider-Man Remastered DLC: - CTNS: The Heist - CTNS: Turf Wars - CTNS: Silver Lining Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Control DLC: - The Foundation - Altered World Events Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 15 februari 2021 Delen Geplaatst: 15 februari 2021 Ook Control en alle DLC. Aanrader. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 16 februari 2021 Delen Geplaatst: 16 februari 2021 Outer Worlds. Prima game, einde was anticlimax. 7/10. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 The Rock heeft met Mini Rock Luigi’s Mansion 3 uitgespeeld. Heerlijke game, geweldig level ontwerp, pure fun en klasse zoals je mag verwachten van een Nintendo game. The Rock geeft de game een 9 met een 10 voor de fun. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 Chapeaux dat je hebt volgehouden deze game verder te spelen. Ik was er na een paar sessies van enkele uren wel klaar mee. Sfeer was meer dan prima, maar door de stroeve besturing/ vaste cam en de puzzels die mede door de mechanics soms tergend irritant was ik er vrij snel klaar mee. Had absoluut meer in gezeten idd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 23 februari 2021 Delen Geplaatst: 23 februari 2021 The Rock vond dat camera standpunt juist wel goed te doen, paste goed bij deze game. Die puzzels gingen nergens over, dat was wel vrij inhoudsloos. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 The Rock heeft met mini Rock vandaag ook Super Mario 3D World uitgespeeld, leuke game om samen te doen! 8 cappy’s van de 10. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 Resident evil 3 Was die beter dan 2? Nee Heb ik er wel goed van genoten? Nee Ben ik vaak geschrokken? Nee Waarom speel ik het dan? Nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 28 februari 2021 Delen Geplaatst: 28 februari 2021 Star Wars Jedi: Fallen Order. Vermakelijke uitbreiding van het Star Wars universum. Jammer dat bij New Game+ ik alsnog alle skills opnieuw moest unlocken. Hele idee van NG+ weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 3 maart 2021 Delen Geplaatst: 3 maart 2021 Days Gone klaar ook op Platinum gehaald, nu bezig met Control Ultimate Edition en Super Mario 3D World met de kleine in wereld 6. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 Oddworld: New ‘n’ Tasty (PS4). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EarlyGamer Geplaatst: 6 maart 2021 Delen Geplaatst: 6 maart 2021 Nu wachten op Oddworld: Soulstorm (PS5). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.