Ga naar inhoud

Het moppen tappen topic!


MetalGearBob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 368
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

"Why don't you go home to your wife? Better yet, I'll go home to your wife and aside from the improvements, she'll never know the difference!" -Groucho Marx in Horse Feathers. "Remember, you are fighting for this woman's honour, which is more than she ever did." -Groucho Marx in Duck soup. "We took some pictures of the native girls, but they weren't developed yet. We are going back in a couple of weeks." -Groucho Marx in Animal Crackers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Adolf Hitler brengt een bezoek aan een Duitsche concentratiekamp. Hij beveelt de officieren om een paar joden te brengen voor inspectie. Als de joden aankomen, gaat Hitler naar de 1e jood en vraagt hem op een vriendelijke manier: ''Zeg, hoe hoog kan jij springen?'' De 1e jood: ''1 meter, mein Fuhrer.'' Hitler: Hahaha! Oberschutze, geef deze man een vat bier! De jood kijkt verbaasd en neemt zijn vat bier. Bij de 2e jood vraagt Hitler hetzelfde. Hitler: ''En hoe hoog kan jij springen?'' De 2e jood: ''Ik kan 2 meter springen, mein Fuhrer!'' Hitler: ''Hahahah! Oberschutze, geef deze man twee vaten bier! Bij de 3e jood stelt Hitler nogmaals dezelfde vraag. Hitler: ''En jij, hoe hoog kan jij springen?'' De 3e jood: '' 3 meter, meine Fuhrer! Ik kan 3 meter hoog springen!'' Hitler: Hahahahha! Oberschutze, schiet deze jood onmiddelijk neer, want hij kan over de muur heen springen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Really? Na 70 jaar moeten we er nog steeds zo stijf over doen? Begrijp me niet verkeerd ik vind het verschrikkelijk wat er met de joden is gebeurt in WOII en ik walg nog steeds van jodenhaat etc. maar kom op het was een geintje. Ik kan hem net zo goed maken met dat hitler een gevangenis directeur is en dat die joden de gevangen zijn.. beetje flauw dit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...