Ga naar inhoud

Het moppen tappen topic!


MetalGearBob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 368
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

een oude man stuurt een brief naar zijn zoon in de gevangenis waarin staat: "zoon, kom eens terug uit de gevangenis. zonder jou kan ik mijn tuintje niet omspitten." de zoon schrijft een brief terug: "ik zou maar van dat tuintje afblijven pa. daar heb ik de lijken begraven." natuurlijk wordt alle post die de gevangenis in en uit gaat gecontroleer dus de vogende dag staan er 5 agenten met scheppen op de stoep van de oude man. ze zeggen:"we gaan uw tuintje doorzoeken." de lijken worden niet gevonden en de agenten gaan weer weg. schrijft de zoon in de gevangenis een brief naar zijn vader:"en pa, blij met je tuintje?"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de voetbal 'supporters' uit Nederland tevreden te houden doe ik deze mop met engelse clubs. Een leraar gaat les geven op een nieuwe school in Liverpool, wanneer hij voor 't eerst in zijn nieuwe klas staat besluit hij goed te beginnen en zegt: Ik ben voor Liverpool en denk dat ze kampieoen worden, wie is hier ook voor Liverpool? Vrijwel heel de klas steeks zijn hand omhoog behalve een jongen. De leraar gaat naar hem toe en vraagt hem voor welke club hij dan is, de jongen antwoord: Ik ben Manchester Untied supporter in hart en nieren, en dat zal ik ook altijd blijven. Oké zegt de leraar, maar waarom ben je voor ManUnited dan? Nou zegt het ventje: Mijn moeder is voor ManUnited, mijn vader, het is er met de paplepel ingegoten. En daar ben ik trots op. Nou zegt de leraar, wat is dat voor reden, wat als je moeder een hoer is, en je vader een mongool? Tjah zegt het ventje, dan was ik Liverpool supporter!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Nederlander, Surinamer en een Belg wonen alle 3 in de zelfde flat. Ze zijn al jaren bevriend en eten iedere dag hun lunch op het dak van de flat met z'n 3en. Op een dag zegt de Nederlander: Jezus ik ben het helemaal zat! Ik heb alweer kaas op m'n boterham, als ik morgen weer kaas heb op mijn boterham, dan spring ik van het dak af! De Surinamer kijkt ook op zijn boterham en zegt: Mattie ik word hier helemaal gek, heeft me vrouwtje me weer kip gegeven op m'n boterham, als ik morgen weer kip heb spring ik ook van de flat. De Belg kijkt om zijn boterham en zegt: Allé, ik heb alweer ham op mijn boterham als ik morgen weer ham heb, spring ook ik van de flat. Afijn de volgende dag zitten ze allemaal weer op het dak van de flat en wat denk je, ze hadden alle 3 het zelfde op hun boterham en sprongen alle 3 van de flat af. Eenmaal op de gezamenlijke begrafenis komen de vrouwen van de beste heren bijelkaar. De Nederlandse vrouw zegt: Ik snap er niets van, als hij maar had verteld dat hij geen kaas op z'n boterham wou.... en ze barst in huilen uit. Ik begrijp het ook niet zegt de Surinaamse vrouw, als mijn man het ook meer een keer had gezegd had ik wat anders op z'n boterham gedaan. Bedroeft zegt de Belgische vrouw: Ik snap het ook niet, mijn man smeerde altijd zijn eigen boterhammen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

een baas van een groot bedrijf zit al jaren met seksuele gevoelens naar zijn secretaresse te kijken maar iedere keer wijst zij zijn verzoeken af omdat ze al bezet is. op een dag zegt de baas tegen haar 'weet je wat, ik leg 100 euro op de grond, jij raapt het op en ik ben klaar voordat je weer omhoog komt'. de secretaresse zegt dat dat wel een heel verleidelijk aanbod is en dat ze het even met haar vriendje zou overleggen. ze belt haar vriendje op en die zegt 'vraag 200 en raap het zo snel op dat hij niet eens de tijd heeft om zijn broek uit te doen, bel me zodra je klaar bent'. na drie kwartier heeft de vriendin nog steeds niet gebeld en na anderhalf uur besluit het vriendje zelf te bellen. 'wat is er aan de hand' vraat hij, zegt zijn vriendin (de secretaresse) 'die lul gebruikte muntjes!!!'. alle credits gaan naar mijn broer die me deze mop vertelde
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier wat feiten uit België, en voor dat iemand gaat denken dat ik ze haat **ik heb niks tegen belgen** Waar stuurt een Belg zijn fotorolletje heen? Naar een ontwikkelingsland. Hoe heet de film waarin een Belg slim wordt? Mission Impossible 4. In België gebruiken ze groene zeep als voorbehoedsmiddel. Dat smeren ze op de daken zodat de ooievaar uitglijdt. Waarom strooit een Belg peper op de tv? Om het beeld scherper te maken. Waarom heeft een Belg van die gele voeten? Omdat ze altijd in de zeik worden gezet. Waarom lukt het een Belg nooit om een bus op te blazen? Hij brandt steeds zijn mond aan de uitlaat. Waarom zijn Belgische bierglazen vierkant? Dan krijgen ze geen kringen op hun tafel. Hoe isoleert een Belg zijn kippenhok? Met dubbel kippengaas! Wat gebeurt er als een Belg een vlieg inslikt? Dan heeft hij meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd. Waarom doet een Belg zijn bril af tijdens de alcohol controle? Dat zijn alvast twee glazen minder. Waarom gooit een Belg brood in de wc? Om de wc-eend te voeren. Waarom staan Belgen in de winter op straat met een zak friet? Ze wachten tot de zoutstrooier langs komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt een marrokaan bij de dokter, zegt hij: : "ja ik voel me een beetje ziek zwak en misselijk heeft u daar misschien iets voor"? De dokter zegt: "Ja natuurlijk, je moet in een emmer schijten en plassen en daarna gedurende 1 week lang dagelijks een keer goed in die emmer snuiven en de geur goed in je opnemen". De marrokaan bedankt de dokter en 1 week later komt hij terug. "Het heeft gewerkt"! zegt hij. "Maar wat had ik nou precies"? "Nou, je had gewoon heimwee naar Marroko".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...