Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja het socket is het zelfde als die van 1150 als ik het goed heb. Of hij past moet je zelf even googlen, dat weet ik zo uit mijn hoofd niet. >Waarom heeft u dan die van de €1000,- niet in de €850,- gedaan aangezien ze even duur zijn? Ik neem aan dat ze beide compatibel zijn met beide builds? Sorry dat ik zo zeur maar u helpt me erg :-). Toen ik de samenstellingen maakte waren de prijzen wel verschillend :).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo OMGWTFBBQ, ben van plan deze PC te kopen: [Winkelwagen PC](https://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B452330%5D=1&product%5B674614%5D=1&product%5B850150%5D=1&product%5B758535%5D=1&product%5B280735%5D=1&product%5B839912%5D=1&product%5B837550%5D=1&product%5B732238%5D=1) Is met deze PC GTA 5, Arma III, Battlefield 4 en andere populaire games op redelijke tot hoge settings te spelen met redelijke fps?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee BBQ, heel vet dit allemaal, goed werk! Weet je misschien waar ik de goedkoopste en tevens beste (combinatie uiteraard) GTX 980 Ti kan kopen? Zit zelf te denken aan een prijs tussen de €600,- en de €700,- want ik weet dat dat kan...maar ik weet niet wat de verschillen zijn... En als je een GTX-kaart koopt, of het nou MSI of een ander merk is, krijg je er dan wel de extra's van NVidea bij? (Shield enzo...) Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Klik](https://azerty.nl/0-6150-834323/inno3d-ichill-gtx-980ti-airboss-x3-ultra-grafische-kaart-geforce-gtx-980-ti-6-gb-gddr5-pci-express-3-0-dvi-hdmi-dp.html?channel_code=40) Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met die extra's. Als je de games bedoelt dan verschilt dat per webwinkel, niet per merk. Azerty en Alternate zijn volgens mij de enige retailers in Nederland die mee doen met de acties van Nvidia. De Nvidia shield krijg je nergens bij, al kan ik me wel herinneren dat er een kortingsactie was. Ik weet alleen niet of die actie nog gaande is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ondersteunen alle GTX kaarten van de 700 serie en hoger Shadowplay. Ik weet dit niet zeker, maar kun je altijd even googlen. Op het moment zijn MSI en Inno3D de beste merken als het gaat om high-end nvidia kaarten. Inno3D maakt geen koelers voor AMD kaarten en is in sommige gevallen een stuk duurder dan MSI. Bij de GTX980Ti is die kaart van Inno3D (let op het specifieke model) sneller, stiller én goedkoper dan de MSI variant, dus daar zou ik nu zeker voor gaan. Twee andere grote spelers zijn Asus en EVGA. Asus lijkt de plank de laatste tijd steeds net mis te slaan doordat MSI beter is geprijst en vaak beter presteert. EVGA is vaak een stuk duurder dan de concurentie, maar steekt veel moeite in het design van de koeler en de stroomvoorzieningen. Gigabyte is het laatste merk. Zij bevinden zich echter niet consistent op een bepaalde positie. Je moet bij Gigabyte dus elke keer even reviews na gaan en de prijs bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens ben ik niet echt fan van een bepaald merk. Ik zoek gewoon het merk uit dat op dat moment de beste optie is. Ik ben overigens een poos terug een paar keer uitgemaakt voor 'intel fanboy', maar diegene hadden nog niet helemaal door dat AMD op de CPU markt helemaal van de kaart is geveegd. Op de GPU markt loopt AMD nu overigens ook enorm achter. Misschien niet kwa performance, maar wel kwa drivers en features.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er van af wat je wil gaan doen. Ben je als professional bezig met 3D video rendering, ga dan voor de Titan. Ga je het puur gebruiken voor gamen, dan is de GTX980Ti de beste optie. Mocht je meerdere kaarten kopen voor een SLI opstelling én op extreem hoge resoluties spelen (meer dan 4K), dan is de TitanX eventueel ook een optie in verband met de hoeveelheid GDDR5.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...