Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Non-Stop Liam Neeson's films van de afgelopen jaren variëren van snoeiharde actie (Taken) tot wat meer bedachtzaam voedsel (The Grey) en Non-Stop weet een juist midden te vinden. Een niet geheel onzinnige thriller is het resultaat, die alsnog genoeg simpele actie biedt om zelfs de minst eisende bioscoopganger tevreden te stellen. Het concept is spot on, maar de onvermijdelijke onthulling van hoe alles in elkaar zat, doet het kaartenhuis bijna instorten. Bijna. 3/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 Years A Slave Magnifieke film. Chiwetel Ejiofor zet hier een prestatie neer die ongelooflijk is: hij weet alle emoties van onterecht als slaaf verkochte Solomon Northup volledig geloofwaardig in beeld te brengen. Wie weet is het hem makkelijker gemaakt door alle gruwelen die op doek worden geprojecteerd. Vergis je niet, 12 Years A Slave is een genadeloze film. Maar hoe afschuwelijk het ook moge zijn, je voelt dat dit een verhaal is dat verteld *moest* worden. Mag wat mij betreft alle Oscars mee naar huis nemen. 4/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nebraska Duister en bedroevend, tegelijkertijd hilarisch en aandoenlijk. Alexander Payne weet het uitstekende script van Bob Nelson prachtig te vertalen naar film, met behulp van de gehele cast, maar uiteindelijk toch met name Bruce Dern. Tevens complimenten voor de soundtrack en cinematografie. 4/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Manborg, low-budget film met een flinke knipoog naar de jaren 80 action flicks. Ik vond het een geweldige film dat in dit "genre" een dikke 10 haalt. Vibroboy: korte Franstalige film. Bizar, vermakelijk maar er had meer in kunnen zitten: 7 Robocop (het origineel) Meesterlijke film van Verhoeven in zijn beste dagen. Viel me op dat er echt grof geweld in zijn films uit die tijd zit, zie je deze dagen niet meer: 8,5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Troy. Toch een leuke film ook al gaan de mensen die moeten blijven leven dood (Ajax, Agamemnon, Menelaos) en blijven anderen leven (Paris) terwijl ze moeten sterven. Orlando Bloom acteert behoorlijk vlak, nooit echt gecharmeerd van hem maar het was echt niks. Soundtrack is verder vrij suf, niet zo episch als het had mogen zijn. Een 7 wat mij betreft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...