Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Tja, Amerikaanse ophemeling he, maar dat is ook wel te verwachten gezien het feit dat defensie de film gesponsord heeft, en mijn ervaring met SEAL's (boeken en docu's) is toch wel dat ze behoorlijk vol zijn van hun eigen heldhaftigheid. Maar wat betreft het schieten; SEAL's zijn ook uitzonderlijk nauwkeurig, de beste schutters ter wereld waarschijnlijk, maar de standaard Amerikaanse soldaat zal bij lange na niet zo nauwkeurig zijn als in Act of Valor, geen zorgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Night at the Museum Ben Stiller kan werkelijk maar één personage spelen, de rare, opgelaten en neurotische vreemde snuiter, hier niet anders. Robin Williams is nog wel oké als Teddy Roosevelt maar wat is dit een saaie, flauwe, ongeïnspireerde troep zeg, weg ermee, een 3 wat mij betreft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het zal smaak zijn, maar het lag ook aan het script; ik weet niet of Stiller daar zich veel mee heeft bemoeit maar het was af en toe tenenkrommend, het leek wel puur geschreven om hem raar te laten doen. Cage, tja... Na al die jaren en films ben ik er nog steeds niet over uit of hij nou briljant of kneuzig is, hij doet inderdaad wel vaak hetzelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

As It Is In Heaven Wat in theorie zou moeten uitpakken tot een clichématige feel-good film, blijkt in de werkelijkheid een snoeihard drama te zijn over kleine mensen in een kleine wereld. Deze dorpbewoners worden af en toe ietwat eendimensionaal neergezet, maar zij die de volle aandacht krijgen weten de juiste emotionele snaren te raken. Voor de rest bijzonder gefilmd en goed geacteerd, met bovendien een fenomenaal einde. 18/20 dikke Zweden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Batman Begins herzien. Nog steeds een beetje 'meh' vergeleken met The Dark Knight en Rises. Veel kleinschaliger en bescheidener, Bats heeft net zoveel bewegingsvrijheid in z'n nek als Michael Keaton in 1989 had en Ra's al Ghul is net even te serieus en saai als bad guy. Watchmen ook voor de derde keer gecheckt. Beste film van Snyder by a longshot. ZO episch wat betreft muziekgebruik en kadering, prachtig kleurgebruik, intense sfeer. Laatste half uur kakt ie een beetje in, maar FUCK, wat een film!!! Tot slot een aanrader: Ray Harryhausen: Special Effects Titan Toffe film over de granddaddy van de special effects in films, die wonderen deed met stop-motion. Erg cool om te zien hoe ze dat vroegah deden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...