Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Limitless http://31.media.tumblr.com/c78484a8c6be775891dc47957d67c26c/tumblr_mrqrce1L2L1sg1qsvo1_500.gif "Ironisch genoeg werkt Limitless het best als men probeert er niet te hard over na te denken. Twintig procent van ons kritisch vermogen is ruim voldoende." Precies dat. Desondanks een stuk beter dan Lucy.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans Zimmer is de meester van Filmmuziek. A Watchfull Guardian van The Dark Knight is mijn favoriet van hem. Ik word altijd hyped als ik daar naar luister. S.T.A.Y. van Intersteller zit toch wel in mijn top 5 filmtracks. Zoveel emotie :') Heb ze toevallig ook op mijn telefoon staan, altijd fijn tijdens het fietsen/lopen naar school of de winkel ;p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bringing Out the Dead Een geflopte en zelden bekeken film van Martin Scorsese met Nicolas Cage. Is deze film terecht over het hoofd gezien? Allesbehalve. Cage acteert zeer ingehouden, het tempo ligt zeer hoog en ondanks de zware thema's vindt de film ruimte voor een fijne dosis (zwarte) humor. Ondergewaardeerd in alle opzichten. 3.5/4 sterren Fast Food Nation Deze docu-achtige film wordt tegen het einde een beetje te prekerig, dankzij dialogen die subtiliteit links laten liggen en beelden die erg on-the-nose zijn (hoewel de laatste tien minuten gerechtvaardigd expliciet zijn). Desalniettemin is de cast gevuld met kleine rollen voor grote acteurs, zijn de verschillende verhaallijnen allemaal even interessant (hoewel niet altijd even zorgvuldig afgerond) en komt het moraal duidelijk over. 3/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fury. Mooi, maar mist net iets bijzonders om tussen het rijtje met de betere oorlogsfilms te plaatsen. American Sniper. Zie Fury. Pacific Rim. Een blockbuster van het hoogste niveau als je het mij vraagt. Alles werkt en het ziet er echt prachtig uit. The Machinist. Bale speelt ook hier fantastisch, de sfeer is subliem, en het plot weet de sfeer goed te ondersteunen. Hier en daar inmiddels wel wat bekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Insurgent Een hele hoop poeha en heisa om niets, zo lijkt deze franchise te eindigen. De getalenteerde Shailene Woodley krijgt welgeteld twee scènes waarin ze mag acteren, in plaats van te rennen of het plot uiteen te zetten. De vormgeving is zo klinisch en karakterloos dat het voelt alsof je naar een mash-up van Apple reclames en The Last of Us kijkt (en ja, dat is een rare combinatie die niet werkt). Om nog maar te spreken van het einde: een beschamende, krampachtige poging om nog twee films te kunnen persen uit materiaal dat nooit het daglicht had mogen zien, laat staan het licht van de filmprojector. Ugh, wat een troep. 0.5/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...