Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Star Wars Episode VII The Force Awakens. Ik post geen spoilers: De eerste 2/3 van de film was wel nice. Maar tegen het eind was het wel een beetje meh. Fucking 1 minuut screentijd ,zonder tekst, voor Mark Hamill... En Kylo Ren is a. Niet goed genoeg uitgewerkt b. Iemand met het gezicht en haarstijl van een disney-kind (a.k.a. kutkop) c. Meh. Maar zijn masker is cool.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Chinatown http://i.imgur.com/VZUUuxb.jpg Sterke en spannende detective. Interessant verhaal. Genot om Jack Nicholson overtuigend de rol van een antiheld noir-detective te vertolken. Mooi gefilmd en geregisseerd. Goede soundtrack. Eén van de betere films die ik gezien heb. Hier een interessante analyse van de film; https://www.youtube.com/watch?v=MXXZ941iYjk

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> En Kylo Ren is a. Niet goed genoeg uitgewerkt Ik ga de film nogmaals in de bios kijken, maar zijn karakter van iemand die > b. Iemand met het gezicht en haarstijl van een disney-kind (a.k.a. kutkop) Houd je kaak over Adam Driver. Maar serieus; nee, hij is niet de verschijning waar je op zat te wachten, maar dat is waarschijnlijk bewust. Kylo is in principe een ontspoorde Force-sensitive individu. Een tragisch figuur. > c. Meh. Maar zijn masker is cool. Vond ik juist het minpunt. Het is niet slecht, maar heeft bij lange na niet hetzelfde effect als Vader. Dat zal ongetwijfeld wel een bewuste keuze zijn, Kylo wilt immers in zijn voetsporen treden, en wellicht hebben ze het expres op een BMX-helm laten lijken, maar toch.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...