Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Oh, die heb ik nooit gezien/gelezen. Van de meeste boekverfilmingen heb ik het boek gelezen (tenzij het me echt niet interessant leek) en dit was de zeldzame keer dat de film gewoon beter was. Ik kijk nu al uit naar The Great Gatsby... Al denk ik niet dat ze het boek kunnen toppen ;D
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Grey, met Liam Neeson. Kort gezegd : een groepje ongeregeld crasht ergens in de vriezende toendra en wordt opgejaagd door een meute wolven. Ik vond het maar een matige survival-film. Zeker die wolven worden zo onrealistisch voorgesteld als het maar zijn kan. Het zijn feitelijk echte monsters die men probeert voor te stellen als "echt". En het werkt niet. Alleen sommige ruststukjes waren wel aangenaam om te kijken. 6/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spider-Man 1 & 2 (die uit het vorige decennium). Tsja, Willem Dafoe is een baas, maar de gezichtsuitdrukkingen van Toby Maguire brachten me de hele tijd aan het lachen. Ook tijdens een feels-scène. Minder. 1: 7,5, 2: 7 Click Als redelijk groot liefhebber van de eerdere films van Adam Sandler vond ik deze minder. Maar toch nog leuk. 6,5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets met Sunshine ofzo, ging iig over de zon en astronauten die er een bom in moesten gooien om de wereld te redden. Begon heel goed, eindigde in een tragedie die nergens op sloeg, totaal geen uitleg werd gegeven en veel flitsende beelden om het af te raffelen. Jammer, had een goede film kunnen zijn,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iron Man 3 : Redelijk goed eigenlijk. Ik had me vrij hard geïrriteerd aan de hype, vooral omdat ik iron man 2 zo hard vond falen. Maar voor een groot deel was de 3 best goed. Alleen moeten ze eens wat aan die plotholes doen, die waren echt te erg. En zijn nieuwe pak kan ik niet hebben, lelijk. jakkes. 7.3 / 10
Link naar reactie
Delen op andere sites

App, Nederlands.. Wel een keer grappig dat je een second screen had, maar dat voegde eigenlijk geen hol toe. Identity Thief, Pfoeee ik vond het echt heel erg kut, moest een komedie zijn, maar het was totaal niet grappig. Evil Dead, eindelijk weer eens een goede remake van een klassieker, en eindelijk weer eens een goede horror. Hij totaal niet eng, maar vooral viezig en spannend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spring Breakers Niet alleen een mooie samenkomst van beelden, muziek en James Franco, maar tegelijk ook scherpe kritiek op de huidige nieuwe generatie. Slim, mooi, bizar; ondanks dat er een aantal mensen de zaal verliet, was ik heel erg verrast door deze film. Cijfer: 8,3 Iron Man 3 De Marvel-films beginnen iets te veel op elkaar te lijken en Iron Man 3 is in stijl meer een vervolg op The Avengers dan dat het een vervolg is op Iron Man 2. Voor de goede orde, Iron Man 2 was een rotfilm, dus ik had hoop dat Shane Black, de regisseur, zou leren van Joss Whedon, de regisseur van The Avengers, en niet zo misselijkmakend uit de bocht zou vliegen als Jon Favreau, regisseur van de eerste twee Iron Men. Dat is gelukt. Iron Man 3 is grappig en spectaculair en weet, ondanks de Robert Downey Jr overkill van de laatste jaren, als uitzonderlijk goede superheldenfilm uit de bus te komen. Diepgaand is het allemaal niet, maar er zitten een paar leuke verrassingen in verwerkt en de actie stelt niet teleur. Cijfer: 7,6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...