Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

The Last Stand Erg simpele en vermakelijke Schwarzenegger-film. In tegenstelling tot The Expendables, hebben de makers van deze film goed begrepen wat de actiefilms van de jaren '80/'90 zo leuk maakten: het hoge zichzelf-niet-al-te-serieus-nemende factor. Cijfer: 6,7 Flight Hoewel erg goed geacteerd wordt door de hele cast (en oké, voornamelijk Washington), het camerawerk strak is en het script bij vlagen sterk geschreven, blijft de film toch een beetje aan het oppervlak wat betreft emotionele diepgang. Hier had een klassieker in kunnen zitten, maar regisseur Robert Zemeckis weet 'm er niet uit te halen. Cijfer: 7,6 Get Shorty Hele coole, vermakelijke, grappige, Tarantino-achtige crimefilm met bovendien een heerlijke soundtrack. Cijfer: 7,8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag naar Man Of Steel gegaan. Ik vind het by far de beste Superman film ooit gemaakt. Maar die kans zat er wel dik in met Christopher Nolan en Zack Snyder. Christopher Nolan vind ik echt de beste. Ze hebben natuurlijk wel hun veranderingen gedaan aan het superman universum, ik ga niet spoilen, maar ik kon er alsnog van genieten. Zat ook veel meer actie in dan ik verwachte. 9/10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...