Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

The Butterfly Effect Een potentieel interessant concept wordt teniet gedaan door een te uitleggerig script dat niet bepaald ondersteund wordt door de slechte acteurs die slechte dialogen leveren. Enkel het kijken waard voor de ideeën, maar voor de rest een ramp. Cijfer: 4,7 Elysium Uitmuntende actiefilm gemaakt met veel oog voor detail en goed gebrachte, niet te dik bovenop gelegde maatschappijkritiek. Wellicht niet zo goed als District 9, maar gelukkig laat Blomkamp zien dat hij inderdaad een geboren talent is. Cijfer: 7,7
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Shining Niet zo goed als het boek, ze laten veel dingen uit het boek niet in de film zien. Het einde is helemaal anders. En Wendy lijkt niet eens op de personage uit het boek! Ik vond het echter geen slechte film, ze weten het wel goed creepy te houden. En het moment waarin de deur opengehakt word, is nog altijd zeer bekend. Ik geef de film een 8

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Lone Ranger Ik snap niet waarom die film zo negatief ontvangen wordt. Er zitten verwijzingen naar Once Upon a Time in the West, wat niet verkeerd is, sommige scenes zijn bijna hetzelfde,de muziek soms en het verhaal lijkt er een beetje op. Alsnog heeft het ze eigen stijl. Tuurlijk lijkt de film hier en daar op Pirates of the Caribbean, maar om het dan gelijk een slechte film te noemen vindt ik oneerlijk. uiteindelijk vindt de film goed,misschien geen topper maar wel goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...