Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

In dat geval: Voorlopig hou ik het bij mijn sterrensysteem, simpelweg omdat het duidelijker is. Het verschil tussen een 6,6 en een 6,7 is naar mijn mening te verwaarlozen, terwijl er bij 2,5 en 3 sterren wel degelijk een groot verschil is. Waarom niet 5 sterren? Omdat dit systeem bedoeld is als eerbetoon aan Roger Ebert, een criticus die meesterlijk kon schrijven en in Amerika als een ware cultheld wordt neergezet. Dus, tenzij de meerderheid het met jou eens is, hou ik het bij mijn vier sterren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Jack Ryan: Shadow Recruit. Deze reboot doet niets nieuws en dat is voor deze ene keer niet zo erg. Ik vind het raar dat ze het een reboot noemen. Het is een op zich zelf staand verhaal met delen uit een boek van Clancy. Overigens vond ik de Hunt for Red October de beste. Die Ben Affleck tieves rommel was gewoon ronduit slecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

A Perfect Getaway Doodzonde dat de film zo begin te wankelen zodra de derde akte arriveert, want alles daarvoor is zorgvuldig opgebouwd en slim geschreven. Alleen al om die eerste twee derdes is A Perfect Getaway aan te raden voor mensen op zoek naar een goede thriller. De onnozele plottwist zul je de makers echter moeten vergeven. 2.5/4 sterren
Link naar reactie
Delen op andere sites

TT3D Closer to the edge. Zeer mooie en spannende film over het fenomenale Isle of Men motor event dat elk jaar plaatsvindt. Een hommage aan de racers die steeds weer hun leven durven te riskeren voor een eerste plek in deze epische race. Gevaar ligt op vrijwel ieder stukje van het 61 km lange stratencircuit, waar wel snelheden gereden worden van 350 km/h. Ik heb veel respect voor deze gasten. Kippenvel? Ja, en niet zo'n beetje ook. Als motorliefhebber hoor je deze film gezien te hebben. 10/10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

You're Next. Al wist ik de daders vrijwel meteen te herkennen toen ze in beeld kwamen is dit toch een lekkere horror film met een aantal goede plottwists. Goed einde ook. 7,4 Don Jon. Aardig geacteerd door Scarlett Johansson en Joseph Gordon-Levitt. En hoewel er redelijk wat vrouwelijk schoon voorbij komt, zie ik deze film meer als een chickflick. 6,5 Elysium. Visueel erg strak gemaakt. Het verhaal zelf kwam wat traag op gang, maar de actie maakt het meer dan goed. 7,9
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Blair Witch Project. Bwegh, vond hem echt niks. Enige wat je hield kijken was het hopen op die Witch, maar ja.. Einde heb ik moeten opzoeken maar dat is blijkbaar een mindtwist, die alleen werkt als je het verhaal van die heks in het begin had gehoord en meteen dat omschakelde naar het einde. Probleem is dat het geluid zachies moest gister en dankzij de manier van filmen kon je veel mensen amper verstaan, dus deed het einde me weinig. 4/10 voor mijn ervaring.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...