Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Hoe erg ik het vind, lijkt me beter dat we met dit team niet doorgaan. Een herhaling van 2012 (alles verloren) lijkt me zeer aannemelijk. Wie krijgt dit team op de rails...? Grote schoonmaak van bovenaf beginnen, Oostveen, Blind, afscheid nemen van de 30'ers en met de juiste coach opnieuw bouwen aan een elftal. Dat lijkt mij de oplossing.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hij begint met vier of vijf spelers die niet op hun normale positie staan Ja dat krijg je als je zo krampachtig vasthoudt aan 4-3-3. De hollandse school is leuk en aardig als je een team bij elkaar kan kopen. Maar op het moment dat je bij het NL-elftal traint moet je gewoon roeien met de riemen die je hebt. Als 5-4-1 het beste resultaat oplevert moeten we gewoon 5-4-1 spelen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat groentje Riedewald en aftandse van Persie de beste aan Nederlandse zijde verbaast me dan weer wel. Riedewald doet het al een tijdje goed bij Ajax en in het land der Blind(e) Nederlandse verdedigers is éénoog koning. Van Persie verbaasde me dan wel weer. Die gast heeft oneindig veel krediet gekregen in het NLelftal zonder ook maar één keer naar behoren te presteren en nu hij eindelijk afgeschreven is begint hij ineens aardig te spelen. Snap er niets van.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opstelling: ---------------------- Krul --------------------- v. Beek---v.Dijk---Martins Indi---Pieters ---N.de Jong----------------Clasie-------- -------------------Sneijder-------------------- ---Robben----Huntelaar---Memphis--- Bank: - Cillessen - Janmaat - v. Persie - de Vrij - Wijnaldum - Klaassen - L. de Jong - Kongolo - Blind - Lens - Afellay Zo zou ik gaan spelen. (als Robben en Clasie niet meer geblesseerd zijn)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de jong na prima opstelling. Hem vind ik meer iemand die je er in kan gooien als je de deur op slot willen hebben. Ik zou eerder Blind op cdm hebben want LB is hij niet zo goed CDM kan hij nog redelijk naar behoren invullen. Ik zou eerder Pieters LB zetten dan. Hij is niet geweldig ofzo maar doet zijn taak altijd naar behoren en speelt in Europese topcompetitie elke constant redelijk voetbal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...