FoxMulder2014 Geplaatst: 29 oktober 2018 Delen Geplaatst: 29 oktober 2018 Club Brugge beste ploeg van de BeNeLux. Deal with it :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 29 oktober 2018 Delen Geplaatst: 29 oktober 2018 Die doen het heel goed op de laatste plaats in de CL, in tegenstelling tot Ajax. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 29 oktober 2018 Delen Geplaatst: 29 oktober 2018 Club Brugge? Haha laat me niet lachen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 17 april 2019 Delen Geplaatst: 17 april 2019 Mijn god wat een wedstrijd weer gisteren. Laatste keer dat Ajax de halve finale haalde zat ik op 4 HAVO en liep ik in een trainingspak rond. Op naar de finale!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 Ik kwam van de week het kaartje van de UEFA Champions League wedstrijd: Ajax - Tottenham Hotspur tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 Ik kwam van de week het kaartje van de UEFA Champions League wedstrijd: Ajax - Tottenham Hotspur tegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DerFreek Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 Ben je geweest of was je het kaartje kwijtgeraakt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DerFreek Geplaatst: 12 juli 2019 Delen Geplaatst: 12 juli 2019 Was je een van die vieze gabbers dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 14 juli 2019 Delen Geplaatst: 14 juli 2019 Yep. Hakkuh en zagen elke vrijdag https://youtu.be/XiOZ886Jyjk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Ik ben naar die wedstrijd geweest. Ik heb het kaartje bewaard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diggy Geplaatst: 16 juli 2019 Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Dit jaar geen Juventus in Fifa. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190716_04512840 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Morgen met mijn zoontje naar de Arena! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 15 februari 2020 Delen Geplaatst: 15 februari 2020 Veel plezier man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 26 maart 2020 Delen Geplaatst: 26 maart 2020 Klopt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 27 maart 2020 Delen Geplaatst: 27 maart 2020 De finale van de UEFA Champions League is uitgesteld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 maart 2020 Delen Geplaatst: 27 maart 2020 Hopelijk gaat het helemaal niet door Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 5 juni 2020 Delen Geplaatst: 5 juni 2020 The Rock vraagt zich af of er ook nog echte voetbalfans rondhangen op PU.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koskola Geplaatst: 10 juni 2020 Delen Geplaatst: 10 juni 2020 Hier een groot voetbalfanaat. Maar ik heb een hekel een FIFA of PES games. Veredelde soort Pong spelletjes vind ik dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 juni 2020 Delen Geplaatst: 14 juni 2020 Daar is The Rock het helemaal mee eens. PES 2/3/4 etc waren lekkere games, je had echt invloed er op, althans dat idee had The Rock. Tegenwoordig is de lol ver te zoeken op de een of andere manier met spelers die geprogrammeerd lijken om fouten te maken onder het mom van realisme. The Rock heeft qua games iets liever iets meer arcade wat lekker wegspeelt en je volledig invloed op hebt Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 juni 2020 Delen Geplaatst: 15 juni 2020 Bedankt nog! 1 vd laatste wedstrijden die ze gespeeld hebben dit seizoen toch nog kunnen kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 22 juni 2020 Delen Geplaatst: 22 juni 2020 In augustus gaat de UEFA Champions League verder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 22 juni 2020 Delen Geplaatst: 22 juni 2020 The Rock vind dit lekker man, niks mis mee. Wie denk je dat er gaat winnen? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 juni 2020 Delen Geplaatst: 24 juni 2020 Ik denk Bayern Munchen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oolong Geplaatst: 24 juni 2020 Delen Geplaatst: 24 juni 2020 Ik zet mijn geld in op RBC Roosendaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 26 juni 2020 Delen Geplaatst: 26 juni 2020 The Rock komt nog wel eens bij RBC. Roosendaals Beste Cafetaria Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.