Hans--Kazan Geplaatst: 28 juni 2018 Delen Geplaatst: 28 juni 2018 Ik heb genoten van die mafkees op de tribune die na de wedstrijd aan de beademing moest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 28 juni 2018 Delen Geplaatst: 28 juni 2018 Genoten gisteren van de uitschakeling van de Duitsers. Moet van 45’ geleden zijn dat ze zo belachelijk gemaakt zijn. Voor de rest wel een tof volkje hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 28 juni 2018 Delen Geplaatst: 28 juni 2018 Dat Duitsland is uitgeschakeld had waarschijnlijk niemand verwacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 28 juni 2018 Delen Geplaatst: 28 juni 2018 Dat krijg je ervan als je 1 van de grootste talenten van de wereld thuis laat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 28 juni 2018 Delen Geplaatst: 28 juni 2018 Sané had er altijd moeten bij zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 29 juni 2018 Delen Geplaatst: 29 juni 2018 Wie denken jullie dat het WK gaat winnen? Brazilie? Of een oudsider als Kroatie of Engeland met een relatief makkelijk schema? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 29 juni 2018 Delen Geplaatst: 29 juni 2018 Brazilie gaat het WK niet winnen denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 juni 2018 Delen Geplaatst: 30 juni 2018 Ik volg je niet meer Bob, sorry. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 juni 2018 Delen Geplaatst: 30 juni 2018 Frankrijk naar huis vanmiddag hopelijk. Zo'n topelftal en dan zo waardeloos spelen. Deschamps, engnekje hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 juni 2018 Delen Geplaatst: 30 juni 2018 Kroatië denk/hoop ik. Apart dat vrijwel niemand het over die ploeg heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 30 juni 2018 Delen Geplaatst: 30 juni 2018 Haha nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 juni 2018 Delen Geplaatst: 30 juni 2018 Okee. Ze speelden redelijk vandaag. Met name de individuele kwaliteiten van Mbappé gaven de doorslag. Dan maar hopen op Uruguay tegen de Fransen. Wat een ongelofelijke doelpunten vandaag trouwens! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 1 juli 2018 Delen Geplaatst: 1 juli 2018 Die maakte inderdaad 2 mooie intikkers. Verder de wedstrijd wel gezien ? ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 1 juli 2018 Delen Geplaatst: 1 juli 2018 Die wondergoal van Pavar gaf toch wel de nekslag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 1 juli 2018 Delen Geplaatst: 1 juli 2018 Voor mij mag Kroatië de finale halen, spelen het mooiste/sportiefste voetbal. En laat ze maar tegen de Belgen uitkomen. Twee sportieve teams die allebei mooi voetbal brengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 1 juli 2018 Delen Geplaatst: 1 juli 2018 Hahaha, Argentinië, Portugal, Spanje... Nu Brazilië nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 1 juli 2018 Delen Geplaatst: 1 juli 2018 Ik gok ook op Kroatië. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Manmanman die Belgen... Dat komt wel goed tegen Brazilië! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 3 juli 2018 Delen Geplaatst: 3 juli 2018 Ik hoop het Hans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 7 juli 2018 Delen Geplaatst: 7 juli 2018 Komt wel goed tegens Brazilië toch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 7 juli 2018 Delen Geplaatst: 7 juli 2018 Nu moet Frankrijk voor de bijl. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juli 2018 Delen Geplaatst: 7 juli 2018 Aanstaande dinsdag speelt België tegen Frankrijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juli 2018 Delen Geplaatst: 7 juli 2018 Als België dinsdag wint dan winnen ze de finale ook wel denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juli 2018 Delen Geplaatst: 7 juli 2018 Kroatië speelt nu tegen Rusland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juli 2018 Delen Geplaatst: 7 juli 2018 Kroatië is lekker bezig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.