Reachit Geplaatst: 28 mei 2016 Delen Geplaatst: 28 mei 2016 Jammer voor Atletico Madrid, ik had het ze zeker gegund. Ze waren ook de betere ploeg. Maar dat is het lot van de strafschoppen. Al moet ook iets gezegd van die buitenspelgoal van Ramos. Wanneer gaan ze nu eindelijk die videorefs goedkeuren, in de NBA kan dit. Waarom niet in het voetbal? En wat kan die Carrasco voetballen,tjonge. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gilan11 Geplaatst: 28 mei 2016 Delen Geplaatst: 28 mei 2016 Ik hoop op België, die hebben ook flink wat goede spelers op het veld staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flami Geplaatst: 29 mei 2016 Delen Geplaatst: 29 mei 2016 Gabi was ook fantastisch. De fout die de scheids bij Ramos maakte, maakte hij min of meer weer goed bij die penal, maar die benutte Griezmann dan weer niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 29 mei 2016 Delen Geplaatst: 29 mei 2016 Ja, een spijtige zaak van Griezmann. Gabi was inderdaad ook sterk. Vooral zijn penalty, perfect binnengetrapt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 29 mei 2016 Delen Geplaatst: 29 mei 2016 Ik denk niet dat Frankrijk er echt klaar voor is... Veel talentvolle spelers maar heb ze nog niet echt zien imponeren. Denk dat het lange seizoen de Spanjaarden wel eens op kan breken (zoals ook in Brazilië). Engeland... De Engelsen lijken er altijd weer stellig in te geloven maar wanneer hebben die voor het laatst echt geknald op een eindronde? Ik zeg Duitsland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 4 juni 2016 Delen Geplaatst: 4 juni 2016 http://i.imgur.com/bz6FlAp.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 5 juni 2016 Delen Geplaatst: 5 juni 2016 Gilan11,goede spelers wel ja. Maar een trainer die er niks van snapt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gilan11 Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Is er toevallig animo voor een PU EK poule? Zo ja, dan heb ik er hier eentje: https://www.scorito.com/ek-poule/ek2016/pu-ek-poule?code=b77f0830-c9e6-4ba5-b845-0d14f2bb7ba3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Prima idee, heb hem ingevuld. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Dat Real Madrid de Champions League heeft gewonnen klopt. Dat Sevilla de Europa League heeft gewonnen klopt ook. Maar die 2 moeten ook nog tegen elkaar in de Supercup. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Frankrijk gaat het niet worden. Karim Benzema doet niet mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Cristiano Ronaldo laat tegenwoordig zijn tanden zien tijdens het nemen van de vrije trappen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Ik ben wel benieuwd welke clubs komend seizoen de UEFA gaan proberen om te kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 De finale van de UEFA Champions League is pas op 3 juni 2017. Die van volgend seizoen dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Iets zegt met dat Atletico Madrid hem volgend jaar ook niet gaat winnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gilan11 Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Mochten er meer mee willen doen, voor vrijdag invullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 Wait what...? Frankrijk heeft met Griezman een prima opvolger van dat vies mannetje. En Benzema is geen CR7, laten we eerlijk zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 juni 2016 Delen Geplaatst: 7 juni 2016 De Franse ploeg is de afgelopen jaren steeds ten onder gegaan aan intern gezever. Ik vind het meer dan terecht dat ze die vreselijke teringlijer van Benzema thuis hebben gelaten. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 8 juni 2016 Delen Geplaatst: 8 juni 2016 Karim Benzema is inderdaad geen Cristiano Ronaldo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 12 juni 2016 Delen Geplaatst: 12 juni 2016 Bij Karim Benzema speelt er meer dan dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 13 juni 2016 Delen Geplaatst: 13 juni 2016 België speelt nu tegen Italië. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 13 juni 2016 Delen Geplaatst: 13 juni 2016 Heerlijk die Italianen die op hun oude dag nog een keer alles geven voor hun vaderland. De Rossi, Bonucci, Barzaghli, Pelle, Buffon..prachtig team!! En België? Don't believe the hype. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 13 juni 2016 Delen Geplaatst: 13 juni 2016 Een coach die zijn beste speler gewoon niet op zijn positie zet moet meteen uit zijn functie ontheven worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 14 juni 2016 Delen Geplaatst: 14 juni 2016 Dit moet de standaard zijn in Fifa: https://www.youtube.com/watch?v=GClN46lKJnQ Als Fifa 17 er qua bewegingen er niet zo uit komt te zien, sla ik 'm lekker over denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 14 juni 2016 Delen Geplaatst: 14 juni 2016 Was die hype er dan? Met die trainer zal er nooit een hype zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.