Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Wat een onzin kraam je uit Marcos. Ik ken jongens hier uit de buurt die naar Eindhoven gaan om PSV te kijken. Er zijn jongens die naar Rotterdam gaan en er zijn mensen (waaronder ikzelf) die een paar x per jaar 3 uur in de auto gaan zitten om Ajax te zien spelen. Omdat iedereen hiet uit het zuiden komt moeten we dan maar Fortuna of Roda supporter worden? Of MVV (nog erger)? Jij bent samen met Velvet zo iemand die alles wat met Ajax te maken heeft de grond in boort. Veel succes met haten, stop je energie liever in je eigen club dan in Ajax.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>http://www.dumpert.nl/mediabase/6593620/423a00ff/een_minuut_stilte_houden.html Ah kijk, de échte fans. Nee want alleen Feyenoorders doen dat natuurlijk. Als je oplet wordt dat overal ter wereld bij de meeste clubs gedaan, overal heb je er debielen tussen lopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat een onzin kraam je uit Marcos. Ik ken jongens hier uit de buurt die naar Eindhoven gaan om PSV te kijken. Er zijn jongens die naar Rotterdam gaan en er zijn mensen (waaronder ikzelf) die een paar x per jaar 3 uur in de auto gaan zitten om Ajax te zien spelen. Omdat iedereen hiet uit het zuiden komt moeten we dan maar Fortuna of Roda supporter worden? Of MVV (nog erger)? Jij bent samen met Velvet zo iemand die alles wat met Ajax te maken heeft de grond in boort. Veel succes met haten, stop je energie liever in je eigen club dan in Ajax. Wauw Rebenga, ben het helemaal met je eens!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De youth league is gewonnen door Barca, maar in de finale speelden ze tegen benfica. Nog nooit geweten dat zij een goede jeugd opleiding hadden, volgens mij is hun eerste elftal grotendeels buitenlands. Ow en onze zogenaamde geweldige jeugdopleiding hier in Nederland bleek toch niet zo goed, geen 1 Nederlandse club bij de laatste 16.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat er veel redenen zijn om echt fan te zijn van een club. Dat je er persé in de buurt moet wonen of van je ouders hebben gekregen vind ik bullshit. Als je vind dat een bepaalde club mooi voetbal kan spelen en de sfeer gewoon helemaal bij jou past mag je jezelf gewoon een 'echte' fan noemen, ook al woon je in de andere hoek van het land. Tuurlijk, genoeg neppe fans, zoals mooi weer supporters die vorig seizoen nog voor Twente waren en nu weer voor ajax (bijvoorbeeld) of meiden die fan zijn van dezelfde club als hun vriend terwijl ze geen hol van voetbal snappen of het überhaupt in hun eentje zouden kijken. Echte supporters voelen mee met hun club, zoals de volwassen mannen bij Roda JC die gewoon zaten te janken vanwege degradatie, en als je zo dicht bij de club staat maakt het geen hol uit of je in Friesland woont of in Kerkrade.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jij bent samen met Velvet zo iemand die alles wat met Ajax te maken heeft de grond in boort. Veel succes met haten, stop je energie liever in je eigen club dan in Ajax Nee Rebenga, ik praat over feiten. Het is algemeen bekend dat Ajax heel veel mooi weer supporters heeft die, nogmaals, op succes van Ajax mee willen rijden. Dat heeft niets met haten te maken. Hoe kom je er bij dat ik energie in Ajax stop? Ik heb helemaal geen haat tegen Ajax, ik ben vooral voorstander voor gezonde rivaliteit. Waar ik niet tegen kan zijn mensen, zoals Klaas, die Ajax altijd de hemel in prijzen en dingen niet objectief kunnen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Waarom andere clubs er bij halen? Het zijn toch de kakkerlakken die het dit keer doen? bovendien zie ik zoveel respectloosheid bijna nooit en ik heb dat zeker nog nooit zo meegemaakt in de nederlandse competitie. Ik zou voortaan eerst even uitzoeken wat er is gebeurd. Reden dat het uitvak lawaai maakte is omdat het niet eens werd aangekondigd. Ze begonnen gewoon met de minuut stilte, niemand wist er van. Vervolgens staat er onder het uitvak een PSV'er te schreeuwen waarop de Feyenoorders reageren. En dan zijn zij ineens respectloos? Niet dus. Eigenschuld dikke bult. Helaas verdiep jij je niet in achterliggende verhalen van wedstrijden en ga je hier maar klakkeloos kakkerlakken neerzetten, terwijl je niet eens weet waar je het over hebt. Als Ajax het had gedaan had ik je ook niet gehoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...