Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

> Jij bent samen met Velvet zo iemand die alles wat met Ajax te maken heeft de grond in boort. Veel succes met haten, stop je energie liever in je eigen club dan in Ajax Vingertje wijzen? Ik trap niets van Ajax de grond in, ik grap er alleen over zo nu en dan. De club vind ik prima, maar de mensen die er "fan" van zijn wat minder, zoals Klaas die alleen naar blauwe cijfertjes kijkt op een zwarte achtergrond en dan hier vervolgens zijn "mening" komt geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Weet je wat het is met die 010ers? Ze vergeten al heel erg snel waar ze 3 jaar geleden stonden. Volgend jaar moeten ze maar weer even 10-0 op hun bek gaan in Eindhoven, of nog beter, in Amsterdam:). Hahahaha hoor deze man. Grote bek ahahaah. Ik zweer het je Klaas, ik zeg dit niet vaak, maar als ik een figuur als jij voor me neus had staan, had ik je voor je neus geslagen. Dit is exact wat ik nou bedoel, Klaas gunt een andere club niets. Chapau voor Ajax dat ze vier keer kampioen worden, mooie prestatie. Ik vind het voor Vitesse leuk dat ze het de laatste twee jaar meedraaien in de top. En ik ben zeer tevreden dat Feyenoord weer terug is waar het hoort, maar grote praatjes? Dan heb jij het verkeerd gezien, Klaas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Vervolgens staat er onder het uitvak een PSV'er te schreeuwen waarop de Feyenoorders reageren. En dan zijn zij ineens respectloos? Niet dus. Eigenschuld dikke bult. Ja tuurlijk zijn ze dan respectloos. Iedereen die het in zijn botte harses haalt om geluid te maken tijdens een minuut stilte is respectloos en verdient een levenslang stadionverbod.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Feyenoorder is het niet alleen respectloos van beide kanten, maar in dat Dumpert filmpje (als het daarmee begon) hoor je duidelijk de filmer en zijn mede Feyenoorders expres hard nephoesten als een stel kleuters. Terecht op zich dat een PSV'er daar iets van mocht zeggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren nu een aantal supporters van feyenoord. Maar over het hoe en wat kun je weinig zeggen als je er niet bij was. Je hebt geen idee wat er zich vlak voor het begin van het filmpje heeft afgespeeld. En als antwoord op de je vraag waar ander clubs erbij halen. Jij haalt het ook alleen aan omdat het nu om feyenoord gaat. Of heb je ook Post's geplaatst als de 020 supporters zulk triest gedrag vertoonden. Want ook daar zijn ze er niet vies van. En dat is ook precies wat Macros bedoelt het gebeurt overal in Europa, en ook bij jouw eigen club dus al voor je met de vinger naar 1 geval gaat wijzen en hun de zwarte piet toe gaat spelen omdat het toevallig deze keer de club betreft die je niet moet of zelf's haat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CL daar hebben Nederlandse clubs niets te zoeken, dit is mede te danken aan dat ze de financiële middelen niet hebben en de eredivisie niet interessant genoeg is voor top spelers. In de EL zouden we toch tot op zekere hoogte redelijk mee kunnen doen. Misschien zelfs in een underdog rol nog wel eens stiekem tot een halve of zelfs een finale kunnen komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Blackvelvet de schijnheilige kakkerlak. Probeert ie het ook nog goed te praten:'). Wat een achterlijk ventje ben jij zeg. En nee ik gun de rest ook bar weinig in de nederlandse competitie. Cambuur Leeuwarden vond ik een leuk clubje omdat dat in de buurt is en ik daar wel vrij vaak kwam toen ze nog in de jupiler league speelden. Maar nadat ze die lodeweges als een hond hebben weggestuurd is mijn respect voor die club ook weg. Maar een feyenoord tokkie zal natuurlijk altijd zijn cluppie verdedigen wanneer ze gewoon door een minuut stilte heen bléren als een stel kleuters. Achja bewijst jouw denk niveau maar weer eens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het alleen eens met dat zoiets niet goed te praten valt, maar je hoeft niet meteen te doen alsof elke Feyenoorder zo is. Overigens als je iemand wilt goedpraten kan je dat beter bij PSV doen, want volgens mij begonnen de Feyenoorders met dat kuchen. Maar goed, het maakt weinig uit wie begon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heus niet blind. Heb vaak genoeg bij bij vak 410 van Ajax gestaan om te concluderen dat de mensheid over het algemeen gewoon een steekje los heeft. Ik weet wel dat er supportersgroepen bij Ajax zijn die ook achterlijk zijn. Maar ik zie niet echt in wat die hier mee te maken hebben. Black en marcos beginnen daar steeds over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar staat dat ik het goedpraat, Klaas? Wat ik zeg is dat huilie huilie mensen als jij en die PSV'ers niet verder kijken dan hun neus lang is. Uiteraard zijn dit soort dingen niet goed te praten, ik vertel je alleen het originele verhaal, zodat je weet dat fout zit en kan leren van je fouten en dat je de volgende keer niet gaat zitten vingerwijzen als een basisschool kindje die altijd andere de schuld geeft. Vind het overigens behoorlijk geinig dat je mij en Marcos voor kakkerlak uitmaakt en het dan over respect hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...