Ga naar inhoud

CdAB 18 [XVIII] Baarden en snorren


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb zelf ook 3 iPods gehad, en gebruik er nu ook eentje voor tijdens fietsen of i.d. Die ik nu al een tijdje heb en gebruik heeft 8gb, niet erg veel, moet vaak mijn playlisten verwisselen, maar het is prima te doen. Daarentegen koop ik nooit zo'n achterlijk duren iPhone...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook een nieuwe mp3-speler of iets.. M'n laatste van 8gb is weer kapot gegaan, en loop ik te kloten met 2 spelertjes met elk 128mb die ik nog had liggen... zucht. Het liefst zou ik een iPod classic 160gb hebben, maar ik ben nogal skeer op het moment, dus dat wordt em voorlopig niet. En van wat ik zo lees van mp3-spelers met 8gb, zijn die van niet zo'n goede kwaliteit. :(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee nee totaal anders, vooral in die tijd waren de effects en de spanning fenomenaal! Het gekke is dat er 3 delen van waren, maar deel 2 is precies hetzelfde verhaal als deel 1, met dezelfde hoofdrolspeler, waarbij alles gewoon weer opnieuw gebeurt alsof deel 1 nooit bestaan heeft, en dan komt deel 3, die totaal anders is. En nu komt er dus een remake van 1 waarschijnlijk. Maar anyway. Dead Snow is poep vergeleken bij deze shit. De makers van Duke nukem waren zo;n fan van de hoofdrolsper dat ze veel van hem hebben gebruikt voor de Duke, waaronder vele bekende uitspraken als Hail to the king, baby! Of Good. Bad. I'm the guy with the gun. Maar het verhaal was/is echt ook griezelig en spannend zelfsn u kan mijn vriendin er niet tegen en dat zegt echt wat voor horror films uit die tijd. Je moet deze shit echt kijken, vooral de special effects zijn in deel 3 gruwelijk gedaan. En de humor en coolness, man man man, Ik wou dat ik ook maar half zo cewl was als Ash. KIJKEN!! Nu maar hopen dat ze die nieuwe niet verkrachten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...