Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dusseh, waarom moeten Sony fanboys altijd de ander afkraken om zichzelf zelfverzekerden te laten voelen. Zoals je zegt Klaas, Uhurus en ik zitten kwijlend de Xbone te unboxen. Sony fanboys zitten alleen maar hun schouders op te halen met "meh, iig geen Xbox One". Het lijkt bijna wanhopig dat jullie in dit topic zo moeten janken om aandacht terwijl je zelf je leuke next-gen in reservering hebt staan. Elke feature die de Xbox One heeft tov de PS4 word verworpen met "is toch niks voor mij" " maak ik toch nooit gebruik van". Als morgen word bekend dat de PS4 geen audio ondersteund geeft 90% van de Sony fanbase aan dat ze toch nooit met geluid spelen. Niet perse als sneer naar PS4 maar meer nieuwsgierigheid omdat ik nu niks kan bedenken: Wat bied de PS4 wat de Xbone niet bied? En Klaas, zou je überhaupt de Xbone kopen als je er 500 voor moest betalen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sharen gaat even makkelijk door het te zeggen tegen Kinect. En Gakai als extra feature? Dat is hetzelfde als Cloud maar met een andere naam die zeiden dat ze even goed backwards compatibility erin konden gooien. Sterker nog, ik heb zo'n gevoel dat Cloud het beter gaat dlen als je kijlt naar de Cloud en internet prioriteiten van Microsoft. Nou jammer joh, dan kom je weer op 0 veranderingen Iedereen. Nou, wat dacht je van games zelf :') Oh nee, je gaat toch meer uren stoppen in Killzone dan in Ryse, Dead Rising 3, Titanfall en Forza bij elkaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook wel eens niet infantiel overkomen? Sowieso kinderachtig hoe je de launch games afkraakt van de Xbox One. Een slim PS fanboy houd er gewoon zen bek over of doet op zen minst alsof het echt zijn mening is. Dit is gewoon op een simpele manier afkraken wat je bij elke game kan doen. Beyond 2 Souls, 10 uur lange film kijken met soms wat knopjes drukken ECHT veel zin in, in Uncharted beetje Indiana Jones-wannabe spelen LOL. etc. etc. Even voor de duidelijkheid dit hierboven is niet mijn mening, top games hoor, alleen kan je zo wel heel makkelijk een argument zogenaamd winnen. En Titanfall is niet echt een launch-titel, maar komt wel erg in de buurt als je kijkt naar NL release van Xbox One. Maarre, spreek je jezelf hier neit behoorlijk in tegen? "alleen shooters, blijkt maar weer". Dead Rising 3 is totaal geen shooter, dan kan je Super Smash Bros ook een shooter noemen omdat je pistol/rifle kan oppakken. Forza en Ryse hoef ik hopelijk niet voor je uit te spellen. Enne, Killzone is de enige game waar ik PS'ers serieus over hoor praten dat ze hem echt graag willen, en dat is, wat toevallig, een shooter. Knack kan je ook wel leuk noemen maar ik heb zo'n idee dat er ook veel mensen zijn die het slechts noemen om proberen te laten overkomen dat de launch van PS veel voorstelt. Dat de launch voor jou super leuk tof is zegt helemaal niks van meneer de fanboy, want als voor de Xbone alleen Halo 5 op launch zou komen zou ik dat oprecht ook een geslaagde launch vinden, maar dat neemt niet weg dat het ook echt zo is, omdat ik Halo nou gewoon eenmaal tof vind maar er veel mensen zijn die er veel sneller mee klaar zijn en iets nieuws willen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, ik zou me schamen als PS fanboy dat jij aan mijn kant zou staan. Ryse een Kinect game? Die is nieuw. Het gaat voornamelijk om voice control features die best nuttig kunnen zijn. In Black List kon je bijvoorbeeld een guard roepen of fluiten waardoor hij naar je toe zou lopen, scheelt je mooi een noise maker. In Ryse kan je het gebruiken voor bijv. motivatie kreten en om je troepen aan te sturen, iets wat behoorlijk handig is. Dit weet ik omdat dit hetzelfde was in Mass Effect 3, waar ik het wel tof vond om mijn crew aan te sturen als bijvoorbeeld charge in, of nog beter, crew leden persoonlijk aansturen een ability te gebruiken zonder naar het menu wiel te gaan. Zoals "Wrex, Warp" wat dan behoorlijk accuraat werkte. Verder zegt het genoeg van jouw argumenterend vermogen dat je van mijn hele tekst alleen in gaat op het stuk wat ik daarna toe lichte met "dit is niet mijn mening" ofterwel het is een voorbeeld, idioot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, nog steeds meer en voor een een ruim publiek. Een goede race game voor racer, survival horror game voor mensen die wat hack 'n slash, actie en humor in een open world willen, originele IP over Romeinse tijd met gladiatoren gevechten, goed voor een ruim publiek. En tja, Knack kan best leuk zijn, al boeit het me weinig dus niet echt in verdiept, en Killzone is vast een goede shooter hoor, maar breder maakt het het PS4 aanbod niet, want je kan ook al gaan voor BF4 of CoD.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je eerder dan deze week had leren lezen had je dat al kunnen bedenken. Ja, natuurlijk ga ik eerst voor de Xbox One omdat die betere en meer games heeft op launch, het zijn notabene al 3/4 exclusives en dan ben ik ook nog van plan BF4 te halen op next-gen. Een betere en logischere reden bestaat niet. Wat ik al meerdere keren heb gezegd is dat ik de PS4 volgend jaar een paar maanden na Xbox One haal, zodat ik tenminste wat games er op kan spelen die ik niet ook al op de Xbox One kan spelen. Ik wacht lekker op Order 1886, Infamous, en Naughty Dog titels voor ik hem ga aanschaffen. Ik zat 2 weken geleden nog bij de 1e levering voor de PS4 maar die heb ik gecanceld door het kleine aanbod wat ik kan spelen, dus geen reden voor mij om het voor de Xbox One aan te schaffen. Zodra ik een next-gen heb wil ik wekenlang niet meer te zien zijn buiten en koop ik wel een hond voor mijn vriendin, want dan wil ik gekluisterd achter mijn next-gen zitten met vette exclusives waar ik al maanden op wacht. BF4 en AC4 zijn vette games om te kunnen spelen, maar aangezien ik de vorige delen van die games vorig jaar nog speelde, ga ik er niet echt die beleving mee maken die ik net beschreef. Tot 2 weken geleden had ik het gevoel dat dit nog wel zou gebeuren met de PS4, omdat Watch Dogs me wel wat leek en iig een nieuwe IP is, maar toen die werd uitgesteld gleed de hype al snel weg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nou, wat dacht je van games zelf :') Oh nee, je gaat toch meer uren stoppen in Killzone dan in Ryse, Dead Rising 3, Titanfall en Forza bij elkaar. Eigenlijk denk ik dat dit voor mij wel zo is :') Killzone vind ik echt fantastisch, en ik heb het gevoel dat de multiplayer me een aardige tijd bezig kan houden. Ryse, lijkt me echt totaal niks, ik heb me er niet in verdiept, maar van wat ik gezien heb, zou ik dat spel echt nooit halen. Forza, zal ook heus een mooi racespel zijn. Maar nog nooit dat ik meer dan 30 minuten in een race game heb gestopt. Hier staat dan toch een klein beetje DriveClub tegenover, die ik, omdat hij gewoon gratis is bij PS+ dan wel even zou willen proberen, gewoon om even meer van de next-gen te zien. Dead Rising 3 lijkt mij wel echt geweldig, die weeg ik dan ook op tegen Killzone, op dit gebied zal het redelijk gelijk uitkomen. Dead Rising lijkt me uitendelijk het spel die ik het leukst vind, maar Killzone zal ik dan denk ik toch meer uren in stoppen. Een beetje om het even dus. Dan Titanfall. Tuurlijk, deze game wil ik ook graag spelen, en hij zal ook heus goed worden. Maar, als we deze er bij betrekken vind ik dat ik Deep Down, en InFamous ook wel mag gebruiken in de discussie. Deep Down, ziet er goed uit, en is gratis. Waarschijnlijk niks mis mee, maar ik vind toch dat die niet echt veel uit mag maken bij je keuze. InFamous daar in tegen, lijkt me geweldig. De eerste 2 delen heb ik met enorm veel plezier gespeeld, en ik moet en zal ook het volgende deel weer spelen. Persoonlijk is dit voor mij dus ook iets om meer naar uit te kijken, maar, het zal ook niet veel schelen met Titanfall. Daarnaast heeft de PS4 nog Knack. Een titel die, mij ook echt wel aanspreekt. Ik zal hem niet gelijk kopen. Het zal niet heel bijzonder zijn, maar zeker mooi meegenomen. Ryse boeit mij dus echt totaal niet. Forza, is leuk, maar ik speel dan liever even een uurtje gratis DriveClub. Dead Rising is top, maar zeker niet meer dan Shadowfall. Titanfall, is ook fantastisch, maar net nog een liever heb ik InFamous. Dit maakt dat ik net iets meer naar de aankomende PS4 games uitkijkt. Daarnaast nog het feit dat Knack en Deep Down mooi meegenomen zijn. Uiteindelijk, heeft mijn keuze voor de PS4 niet veel te maken met de launch line-up. Ik heb gewoon vertrouwen in de toekomst van Sony's exclusives, en wil graag de vervolgen spelen op de games die mij deze generatie zo vermaakt hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...