Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Uitgebreid artikel met een interview met Spencer over de invulling van DRM en dat er nog veel opties open liggen. Interviews met Insomniac, Zampella en andere devs over de mogelijkheden van cloudcomputing. Voor het eerst dat er redelijk heldere antwoorden komen en concrete voorbeelden. http://kotaku.com/the-xbox-one-believers-513819282
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mij maakt het allemaal geen reedt uit, het grote probleem is dat ik 100 euro voor dat tyfus kinect moet betalen. Ach ja, ik kan toch pas een paar maanden na de eerste releases überhaupt gaan denken aan de aanschaf van een nieuwe console dus misschien dat er dan een bundel is zonder kinect. In dat geval ga ik wel voor de xbox one want geweldige controller en exclusives.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Bump want dit is wel een goede plek ervoor. http://www.ign.com/articles/2013/08/22/i-played-titanfall-and Ik ben zelf niet echt meegegaan in de Titanfall hype door angst voor nieuwe CoD met gadgets, maar na dit te hebben gelezen en filmpjes van Gamescom begin ik hem toch wel ergens te voelen. Dit zou zo maar een vette game zijn die ik op release haal met de Xbox One.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ja maar er zijn nou eenmaal veel gamers die die games leuk vinden. Net zoals ik BF4 op de Xbox One ga halen, is het gewoon erg fijn dat elk spel dedicated servers krijgt wat de XBL ervaring nog veel beter kan maken. Kijk naar GTA Online, dat is nu veel leuker in free-roam nu ik met andere goedzakken zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...