Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welke games willen jullie dit jaar nog gaan kopen? Voor mij komt er in augustus niet veel meer uit, maar ik had niks te doen en heb even een lijstje gemaakt om te kijken hoeveel geld ik nog kwijt ben dit jaar, misschien ook handig voor mensen die binnenkort de xbox one gaan kopen. September Destiny Fifa 15 Forza Horizon 2* Oktober Assassins Creed Unity November CoD Advanced Warfare The Crew Halo Master chief collection Dragon age inquisition* Far cry 4 Games met een * erachter ben ik nog over aan het twijfelen, maar er komen zeker nog genoeg games uit dit jaar ondanks dat er veel zijn uitgesteld naar 2015.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso Destiny. Maar AC en dragon age wil ik eigenlijk ook wel. Ik was helemaal lyrisch toen ik hoorde dat de Master Chief collection kwam maar nu ligt Destiny een beetje in het vaarwater. Geld kan maar één keer uitgegeven worden en qua speelstijl lijken ze wel een beetje op elkaar. Ik ga ook de EA subscription service in de gaten houden. Als het zo voordelig wordt als het nu lijkt komt die er ook nog bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die graag Engels willen kunnen selecteren op de Xbox One ook al is de regio ingesteld op Nederland. Stem dan op dit feedback artikel: http://xbox.uservoice.com/forums/253802-home-settings/suggestions/6028840-don-t-region-lock-the-languages Hopelijk resulteert dat in vrijgeven van Engels (en stem commando's) voor iedere regio
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...