Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Haha, wel hoor Jefta. Ik bezit momenteel 6 games op disc en volgens mij past het nog maar nét. Elke game die ik hiervoor heb gespeeld of digitaal bezit en langer dan een maand niet heb gespeeld (zijn er ook nog best wat) heb ik allemaal moeten verwijderen om plaats te maken. Al komt er een nieuwe game bij zal ik weer 1 of 2 games moeten verwijderen (geld genoeg maar even te gierig voor een externe schijf).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie tot nu toe van de Halo 5 beta? Ik had er persoonlijk niks van verwacht na Halo 4, maar deze game is echt een heel ander beest. Toen ik de eerste gameplay zag, dacht ik gelijk: Halo is dood, maar niets is minder waar. Dit zou weleens mijn favoriete Halo game ooit kunnen worden. De balans is, op de iets te krachtige automatische rifles na, nagenoeg perfect. De BR is weer een 4-shot, zoals in elke Halo game en de pistol is krachtiger dan hij in tijden geweest is. De light rifle en DMR zijn perfect als pick-ups en voegen een hoop toe aan de sandbox als long range wapens. De SMG is ook perfect als pick-up: krachtiger dan de AR, maar minder range. De AR heeft wat mij betreft iets teveel range. De AR is altijd al een noobie wapen geweest en naar mijn mening moet je iemand die niet kan richten niet belonen met een auto rifle die de BR er op aardige afstand uitschiet. Ook de granaten mogen wel wat minder, die dingen zijn momenteel echt te krachtig. De splash damage mag minder en spawnen met 1 is ook geen overbodige luxe. De nieuwe movement opties zijn ook echt een toevoeging aan de franchise. Clamber en Thrusters zijn erg handig in vuurgevechten en zijn niet echt overheersend. Sprint is nu aardig gebalanceerd, maar ik ben er nog steeds geen fan van. Ze gaan het er echter op zeker niet uithalen en het is een noodzakelijk kwaad I guess. De ADS is minder kut dan ik had gedacht. Op de semi-auto's is het in feite gewoon de oude Halo scope, maar dan met wat minder zicht. De auto's hebben dan weer wel voordeel bij het scopen en daar ben ik flink op tegen. Hierdoor is de range op de Assault Rifle gewoon te groot geworden. De Dedicated servers zijn een godsgeschenk, maar we moeten wel de optie krijgen om een datacenter te kiezen, a la Titanfall. Momenteel speel ik nog te vaak op Amerikaanse servers en dan heb je alsnog lag. Het ranksysteem werkt aardig goed, maar ik word nog veel te vaak bij slechte spelers ingedeeld. Ik ben momenteel Semi-pro (op een na hoogste rank) en het is gewoon niet leuk om bij Silvers en golds ingedeeld te worden. En ik heb er niets mee te winnen (je rank gaat niet bepaald snel omhoog als je tegen dit soort ranks speelt) en als ze bij mij in het team zitten dan ben ik al helemaal het haasje. Ik heb liever dat je alleen bij je eigen rank, een rank lager en een rank hoger terecht kan komen. Dit is de eerste beta die ik ooit gespeeld heb die ik echt ga missen wanneer hij over is. Dit is echt een game die ik weer helemaal kapot ga spelen en die ik zeker verkies boven games als Battlefield en Call of Duty, waar ik Halo 4 op een gegeven moment heb laten zitten voor Battlefield 4. Deze game heeft een bepaalde learning curve en competitieve gameplay die je gewoonweg nergens anders vindt op de consoles.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het ranksysteem werkt aardig goed, maar ik word nog veel te vaak bij slechte spelers ingedeeld. Ik ben momenteel Semi-pro (op een na hoogste rank) en het is gewoon niet leuk om bij Silvers en golds ingedeeld te worden. En ik heb er niets mee te winnen (je rank gaat niet bepaald snel omhoog als je tegen dit soort ranks speelt) en als ze bij mij in het team zitten dan ben ik al helemaal het haasje. Ik heb liever dat je alleen bij je eigen rank, een rank lager en een rank hoger terecht kan komen. Duizendmaal dit. Ik was eerst Gold III, maar ben al gedegradeerd naar fucking Bronze II omdat ik bij mensen wordt ingedeeld die nog geen eens een olifant op een meter afstand zouden kunnen raken. Erg frustrerend. Verder ben ik ook aardig positief over de bèta.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leuke aan een ranking systeem is dat, welke rank je ook bent, je eerlijke potjes speelt, beter wilt worden en niet elke keer afgeslacht zal worden door hogere ranks. Ik vind er niks aan om tegen een gold te spelen, want 9 van de 10 keer is diegene minder goed. Ik vind het ook niet leuk om tegen een pro te spelen, want 9 van de 10 keer zijn die mensen veel beter dan dat ik ben. Ik snap dat je stopt met een game als je alleen maar wordt afgemaakt en daarom is een goed rankingsysteem belangrijk in een game als Halo 5: als het niet werkt dan gaan nieuwe spelers naar andere games toe en zit je weer met een dode game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel dezelfde mening over de beta grotendeels. Het voelt lekker fris aan, en ik ben nog steeds van meningen dat zeikerts die 'de oude Halo willen' en niks anders, lekker de MCC moeten spelen om precies te spelen wat ze willen, en verder niet zeiken dat de serie evolueert. DMR voelt ook zo lekker, ook door het zware geluid, al is de Assault Rifle inderdaad behoorlijk sterk als je inzoomt, gezien je dan amper recoil hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

HYPEEEE. Windows 10 komt dus logischerwijs naar Xbox One, incl::: CROSS-PLAY. Ik neem aan geen FPS, maar Fable Legends komt naar XO en PC, en is net cross-play gespeeld! Ook kan je als je XO aan staat je hele XO interface streamen naar de PC, gratis! Kan niet wachten op meer merges tussen PC & Xbox met Windows 10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gewoon gratis.. Het streamt alleen de games naar je tablet of PC die je zelf op je xBox One hebt. Zoals Roan al zei, heb je bijvoorbeeld Sunset OVerdrive of een andere game in je xBox One, streamt hij hem naar je PC. Je hoeft dus niet gedownloade games op je xBox One te hebben om die te streamen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...