Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Eh.. ja, je kunt wel spelen zonder Kinect.. En floppen kan dan nog steeds niet wat iedereen heeft er toch al voor betaald. En hoe is Phil een grap omdat hij marketingpraatjes houd? Ik vind hem zelf nu beter handelen dan Major Nelson. Die Phil reageert actief op veel vragen waaronder Twitter en maakt ook veel bekend laatste tijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die 100 euro vind ik toch niet niks. Je zegt het zo makkelijk maar het zijn wel 100 keiharde euro's. Dat is veel geld. Dat is een heel belangrijk punt. En wat nog het belangrijkste is denk ik dat Sony bewezen heeft met de ps3 dat er heel veel vette exclusives zijn en dat we dat ook kunnen verwachten op de PS4 terwijl bij MS dat juist de laatste 2 jaar wel heel erg karig was. Ik verwacht gewoon veel meer triple AAA exclusives van Sony dan van Microsoft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, sowieso gaat die aan en menu werkt altijd zonder Kinect. Alleen sommige games vereisen aangesloten Kinect, maar dat licht er aan of de developer een douche wilt zijn en het echt aangesloten wilt hebben. Mij een zorg tho, hij staat niet in de weg en mijn bomaanslagen plan ik wel op andere plekken, niet op mijn bank voor een camera die aanstaat of over Xbox Live.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht een (nog) betere online service van Xbox. Of word dit argument afgeweerd met "uh, PSN wordt betaald dus ook beter"? Als je van plan bent dit te typen: Microsoft heeft ongeveer een miljard dollar geïnvesteerd in next-gen games. Dat is toch ook niet niks. Ze gaan echt niet 1 miljard uitgeven aan een paar exclusives en die gieren van Microsoft kennende (wat hier dus wel goed uitkomt) zullen ze dit geld zo efficiënt mogelijk proberen te benutten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is gewoon grote onzin. PSN en XBL verschillen nu al bijna niks van elkaar en zijn straks bij next gen ook bijna gelijk. Natuurlijk kan XBL wel beter zijn maar niet zoveel beter dat je daar je keuze vanaf laat hangen. 2 jaar geleden was PSN slecht als je het vergelijkt met nu. Nu is PSN solide, goed, nooit problemen mee. Dus dat is gewoon fanboy praat als je je keuze van een nieuwe console baseert op XBL. Over die 1 miljard. Ik denk dat de helft daarvan naar Activision en EA gaat ivm exclusive dlc van Ghosts, Fifa en Battlefield. Een kwart naar Titanfall als exclusive en de rest dus voor Dead rising 3, Forza, Halo. Daar gaat je 1 miljard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar daarom had je ook al die huilie huilie kids op de Xbox 360. Die kunnen geen maand wachten op hun DLC(We hebben het op deze site meegemaakt toen PU afgelopen dinsdag COD Ghosts nog niet had verstuurd naar de abonnees) En dus heeft MS dat maar opgekocht want ze willen graag de mainstream behouden. Daarom hebben ze nu ook exclusieve deals met EA.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent zo schattig als je fanboyism all over the place spuit. "PSN & XBL" verschillen bijna niks.. typische opmerking van een PS'er. Ik ken zelf een hoop mensen die beide zijn gewend doordat ze beide consoles hebben en XBL vinden ze altijd stukke fijner werken. Die gratis games zijn de PS'ers alleen zo naar het hoofd gestegen dat ze het niet boeien. XBL is gewoon kwalitatief stabieler en beter, klaar. Ook nog dit jaar problemen gezien met PSN, ook vorig jaar. En typisch weer dat je elke keer dat ik een argument opbreng je weer doet alsof het mijn keuze 100% beïnvloed, en doet alsof ik niks anders aan de Xbox One beter vind. Beetje makkelijk gelijk hebben zo, als je, uitgerend jij, doet alsof ik er niks anders over te zeggen hoor. Als ik volgende keer opbreng dat bij de Xbox One een sticker komt (JA SUCK ON THAT PS BITCHES!!1!) ga je zeker dat simpel afkraken en doen alsof het mijn keuze ook 100% beïnvloed. En voor iemand die 100 euro al veel vind doe je wel alsof één van de gierigste bedrijven op aarde zomaar met 1 miljard gaan lopen smijten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er.. je vind het apart dat mensen boos worden om een game die ze niet krijgen? Als PU ze een excuus geeft om een jaar abbonoment te nemen op dat overpriced toiletpapier, mag je ook verwachten dat je de game normaal binnenkrijgt. Om het blad doe je het niet met een beetje verstand. Als het the Last of Us was geweest waar jij op moest wachten had je wel anders gepiept.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...