Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Destructoid Nov 18, 2013 90 For once, I actually felt overwhelmed in a zombie outbreak, which is a real example of how next-gen technology can be used to do more than simply "make things look better." Sometimes 1080p and high frame rate really do not matter Goed genoeg al voor mij. Zoals Klaas zei, Dead Rising had het altijd van de sfeer. Als deze game echt zo'n sfeer geeft van dat je in een Zombie Outbreak zit ben ik verkocht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee hoor, zelfde mening. Killzone Shadowfall's 7,3 geeft aan dat het een degelijke game is die wat teleurstelde op gameplay gebied (gezien het visueel helemaal in orde is). DR3's gemiddelde geeft een beeld dat de game niet perfect is, maar gezien de minpunten om de graphics en de framedrops vind ik een 7,9 best hoog als je nagaat dat ze het dan vooral om de gameplay moeten hebben. Maar dit zijn algemeen beelden. Iemand die Killzone vet vind en DR niks zal natuurlijk 10x zoveel plezier hebben met Killzone, en vice-versa uiteraard. Zo simpel als dat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbel van terug? Killer Inctinct, een free-to-play notabene heeft dezelfde cijfers gekregen als Killzone en stukken beter dan Knack. Dead Rising 3 is niet super veel hoger dan Killzone, maar aangezien visueel Killzone werd geprezen en Dead Rising werd bekritiseerd, kan je zelf al bedenken wat van Dead Rising 3 het gat dan compenseerd, en zelf extra dicht door hoger uit te komen dan Killzone.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...